obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo en Vodafone fuseren in Nederland
gebruikert
Beide gaan samen een bedrijf oprichten waarin ze allebei 50% hebben.

http://www.ad.nl/ad/nl/38261/Nieuws/a...land.dhtml
http://www.onlinewebmailinloggen.nl/n...nederland/
http://www.rtlz.nl/business/bedrijven...-nederland


Zal me benieuwen of de tarieven weer omhoog gaan en de verloren banen een goede helpdesk instant houden.... Shock
 
Zippo
Synergie heet dat als banen geschrapt worden door fusie.


Quote

Vodafone Group Chief Executive, Vittorio Colao:



"De combinatie van Vodafone’s toonaangevende mobiele diensten met Ziggo’s succesvolle breedband- en TV-activiteiten leidt tot een sterke en concurrerende speler in geïntegreerde communicatie, die zal investeren in digitale infrastructuur, entertainmentdiensten en productiviteitsapplicaties voor Nederlandse consumenten, bedrijven en de publieke sector. Samen zullen we een sterkere concurrent in Nederland zijn, waarvan de klanten van beide bedrijven en de markt als geheel profiteren. Deze transactie betekent een voortzetting van Vodafone’s marktspecifieke convergentiestrategie. We kijken ernaar uit om samen met Liberty Global een r03;r03;volledig geïntegreerde aanbieder te creëren in een van onze belangrijke Europese markten. "



Mike Fries, Chief Executive Officer van Liberty Global:



"Deze krachtige combinatie van de beste vaste en mobiele netwerken in Nederland zal enorme voordelen opleveren voor Nederlandse consumenten en bedrijven. In heel Europa speelt Liberty Global in op de stijgende vraag naar razendsnelle breedbandsnelheden, de coolste digitale videoplatforms en applicaties, en naadloze 4G connectiviteit. Binnenkort zullen de klanten van zowel Ziggo als Vodafone in Nederland deel uitmaken van de voorhoede van deze nieuwe wereld. We kunnen niet enthousiast genoeg zijn over onze samenwerking met Vodafone. We kijken ernaar uit om samen te werken aan de ontwikkeling van hypermoderne geconvergeerde diensten voor de Nederlandse markt."


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gebruikert
Banen zullen verdwijnen door deze fusie

NOS:
Ook De Ridder (directie Vodafone) denkt dat het onvermijdelijk is dat er banen verdwijnen. "De verwachting is dat er mensen weg moeten, maar over de aantallen kan ik nog niets zeggen."
 
Matty
banen zullen misschien verdwijnen maar ik hoop dat de ziggo mobiele netwerk dekking een stuk beter gaat worden !
 
Black Tiger
Niet beter dan die van Vodafone en voor zover mij bekend doen ze daar nu al op roamen dus of het nog beter gaat worden is dan twijfelachtig.
Ik dacht echter dat het Vodafone netwerk prima in orde was qua dekking.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Nou met kpn heb ik hier in centrum van Helmond in ons appartement prima bereik echter met ziggo heb ik dat nauwelijks vandaar mijn hoop Smile
 
Black Tiger
Zoals gezegd, Ziggo roamed op het Vodafone netwerk want Ziggo heeft geen eigen netwerk. Dus Vodafone zal daar dan een om een of andere reden slecht bereik hebben.
Hetgeen me in het centrum van Helmond wel enigszins verbaasd.

Ter info: Er zijn maar 4 bedrijven die een eigen netwerk hebben, dat is KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele 2.
ALLE andere gsm providers, bedrijven of hoe je het ook wilt noemen, maken dus gebruik van het netwerk van 1 van deze providers. Ziggo maakt bijv. gebruik van het Vodafone netwerk, dat noemen ze roamen.

Hetzelfde is dus van toepassing op Simyo, Hollands Nieuwe, Ben en ga zo maar door. Die maken allen gebruik van het netwerk van 1 van deze 4 bedrjiven.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Moet ook zeggen dat ik het ook totaal raar vind daar kpn hier wel vol bereik heeft en ziggo/vodaphone niet zal toch eens een keer de helpdesk bellen kijken wat die kunnen Shock denk niets maar niet geschoten is altijd mis
 
Black Tiger
Dat klopt dat is het beste wat je kunt doen. Vodafone kan in elk geval zien of er iets met een mast is. De Ziggo helpdesk zal dit weer eerst aan Vodafone moeten doorgeven. Maar nooit geschoten is altijd mis inderdaad en proberen kost niks. Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo en Vodafone fuseren in Nederland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie