obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
DS audio
scorpioo42
Hoi, k speelde mijn DS audio (synology diskstation ) altijd via de wd tv live hub naar mijn audiosysteem.
Nu gaat alles via de technicolor (ziggo) ..

DS audio lukt perfect..aanvinken audiosysteem "spelen via tv live hub" ook, maar dat is het dan ook , haperen en niet spelen.
Enig verschil is dat er nu een technicolor tussen zit ..kan ik ergen DNLA aangeven of upnp? zie het nergens.

K weet dat het voor de leek wat wazig isHelpless , mijn hoop is dan ook dat iemand dit herkend en de oplossing weet Frown
 
Black Tiger
Is er toevallig nu ook een Horizonbox aanwezig (en voorheen niet)? Ik lees namelijk dat die ook eigen DNLA servers heeft die problemen kunnen veroorzaken.

Ziggo dingen schijnen er vaker last mee te hebben zoals ik lees op Tweakers.
http://gathering.tweakers.net/forum/l...es/1623219

DNLA zit er bij mijn weten niet in, dat is iets voor afspeelapparatuur.
uPnP is voor verkeer naar buiten toe dus dat zal als 't goed is ook niet helpen.
Greetings, Black Tiger
 
scorpioo42
nee, nog geen horizon box,
K krijg alles de volgende week pas (incl horizon box) maar deze liep in levering vooruit en kreeg hem dus gisteren al.
Dus snel aangesloten Cool

Maar het is inmiddels opgelost hoor Thumbs Up
Ik ben ten einde raad maar eens een andere app gaan proberen , wat ik namelijk ook deed in de router of diskstation hielp allemaal niets en bleef er de melding komen
"this is sharing content from windows "

K heb nu Share On als app geinstalleerd op mijn S6 en die werkt perfect !!
Moest wel iets meer dan €2 betalen voor een soort plugin maar ok , heb k ervoor over.

Topic mag dicht..tevreden man hier Yeah
 
Black Tiger
Ah kijk aan, toch mooi om te weten dat een andere app het ook kan fixen.
Bedankt voor het delen van deze oplossing!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DS audio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Horizon mediabox audio out Hardware instellingen : 1 16-08-2015
Geen audio uit line out Cisco 8584DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 26-11-2011
Advertentie