obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ip adress veranderen?
nniieekkp
Hallo, ik speel games en ik zit dus samen met mensen in team speak, de meeste mensen hebben nu door teamspeak mijn ip adress en nu wordt ik vaak geddost.
Is er een manier om mijn ip adres te veranderen zonder naar de ziggo help desk te bellen?
 
Zippo
Zet je modem een nachtje uit. Grote kans dat je een ander ip adres hebt na het opstarten. Hoe langer het modem uit staat hoe groter de kans op een ander ip adres.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
De lease tijd is 7 dagen. Dus zul je hem minimaal 7 dagen uit moeten laten. En dan maar hopen dat het IP intussen aan een nieuw iemand toegewezen wordt.

Vaak krijg je ook na een paar week weer hetzelfde IP. Er zijn genoeg verhalen van gebruikers die hem in de vakantie uitzetten en na terugkomst hun oude IP weer terug krijgen.

Volgens mij doet de helpdesk hier ook weinig aan. Je kunt beter klagen bij de spelleider. De anderen maken zich strafbaar en verstoten waarschijnlijk tegen de spelregels. Een fatsoenlijke spelleider zal de waarschijnlijke daders uitsluiten. En anders andere vrienden zoeken als dit komt vanaf de mensen met wie je chat.
 
Justin23
Ik heb nog een reserve modem en als ik mijn Ip adres gewijzigd wil hebben dan activeer ik het reserve modem wacht 1 uurtje en activeer dan weer het eerste modem en krijg dan telkens weer een nieuw IP adres.
 
Black Tiger
In teamspeak kunnen normaliter alleen admins bij mijn weten je ip adres zien. Tenzij je bestands overdrachten doet.
Dus misschien is het wel een andere oorzaak?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ip adress veranderen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik mijn externe ip-adres veranderen? Hardware instellingen : 11 11-06-2017
Nieuw ip-adress geblokkeerd door Playstation Algemeen : 6 22-04-2016
DNS veranderen Algemeen : 5 20-08-2015
netgear wnr 3500 wachtwoord veranderen??? WiFi, draadloos netwerk : 4 28-06-2012
DNS servers veranderen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 14 10-06-2011
Advertentie