obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet
PSchellekens
Sinds de laatste dagen geeft mijn Cisco router 3928 problemen met WiFi.
De apparaten die met WiFi verbonden zijn hebben geen internetverbinding (geen data-verkeer) (Als je kijkt op de apparaten zie je dat ze verbinding hebben met WiFi)
Door op de verbonden apparaten WiFi even uit en opnieuw in te schakelen wordt de verbinding hersteld en is er weer data-verkeer mogelijk.

Het wegvallen van het data-verkeer treedt telkens op. Zowel op 2,4 Ghz als 5 Ghz (De met WiFi verbonden apparaten hebben geen probleem als ik ze ergens anders gebruik met een WiFi verbinding) (Het signaal van de 2,4Ghz band is overigens sterker dan de 5 Ghz band; router hangt in meterkast)

Kan ik iets wijzigen in de instellingen van de Cisco 3928 om dit probleem op te lossen? (Andere kanalen kiezen o.i.d.)
Always do right, this will gratify some people and astonish the rest.
 
yoxin
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben, Cisco 3928 nooit stabiel geweest en het bereik behoorlijk slecht , zelfs op zelfde verdieping ( modem staat netjes in het midden van het huis op 1,5 m hoogte ), maar sinds een week of twee is het echte drama . Van alles geprobeerd, meerdere keren klantenservice gebeld ( wat vervelend om telkens weer te horen dat ze wifi eigenlijk niet kunnen garanderen ). Uiteindelijk voorgesteld een monteur te laten komen, maar ben bang dat als hij er is dat alles weer prima werkt, dan moet ik 40 euro betalen. Denk er aan om nieuwe router te kopen? Zou een Apple router beter compatibel zijn met Apple apparatuur? Hele huis zit er vol mee. In ieder geval zeer frustrerend.
Gewijzigd door yoxin op 01-03-2016 09:47
 
PSchellekens
Ben nog even het internet aan het afstruinen geweest.
Kwam volgende tegen:
https://ziggo.gebruikers.eu/wifi-22/a...ndex1.html

WiFi Hotspot uitzetten schijnt het probleem op te lossen.
(Vervolgens schijn je Hotspot weer aan te kunnen zetten)
Ga er vanuit dat dit ook werkt voor Cisco 3928.

Ga het vanavond of morgen eens proberen. (Met name apparaat OnePlus One met Android 5.1 gaf meeste problemen)
Always do right, this will gratify some people and astonish the rest.
 
yoxin
Bij mij lijkt het te helpen, hopen dat het zo blijft.
 
PSchellekens
Door het uitzetten van WiFi hotspots in "Mijn Ziggo" is mijn probleem opgelost.
Always do right, this will gratify some people and astonish the rest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie