obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Voor problemen met het installeren van software. Het juist instellen van software.
 Onderwerp afdrukken
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750)
kezeltje
Een vraagje over deze router:
Op één of andere manier zijn er een paar tabjes niet zichtbaar.
Wanneer je ingelogd ben met je browser, dan zie je 7 tabjes staan:
Home | Internet Settings | 2.4GHz | 5 GHz | Firewall | Advanced Settings | Toolbox.
Onder ieder van deze tabjes staan dan weer een paar keuzetabs.
Maar wanneer ik op de tab Advanced Settings klik, dan zie ik maar 2 tabs staan:
NAT | Static Route.
Maar volgens mijn gebruiksaanwijzing, moeten er 8 tabs staan:
NAT | Port Forwarding | Virtual Server | Special Applicatios | ALG | UPnP | QoS | USB port
Ik kan wel in de URL-balk van mijn browser zien, wat de juiste URL is voor de tab NAT:
http:///cgi-bin/webproc?getpage=html/index.html&var:menu=advanced&var:page=Adv_nat
Nu zou ik graag van iemand de juiste URL's van die andere tabs willen krijgen.
Wie heeft dus dit model router en kan mij helpen aan de andere URL's?
(met name het laatste deel van de URL)

hartelijk dank.

73,
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Zippo
Misschien kan Sitecom Webcare je helpen, stuur e.v. een PB'tje.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Sitecom Webcare
Hallo Kezeltje,

Kunt u ons een mail sturen via onderstaande link? Vermeld hierin het issue waar u tegenaan loopt met de bijbehorende gegevens van de Sitecom router (Productcode + versienummer). Wij zullen dan zo spoedig mogelijk reageren.

http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-8100v1002/wi-fi-router-x8-ac1750/contact

Groet,

Sitecom Webcare
 
kezeltje
ha, de sitecom servicedienst.
Daar heb ik al een paar mailtjes/contacten mee gehad, dat hoef ik dus niet meer.
Uiteindelijk werd ik verwezen naar de leverancier om daar naar een oplossing te zoeken.
Maar deze router heb ik via een webshop besteld, dus terug naar de leverancier is erg lastig. Bovendien is de router niet defect.

Wat is het probleem: ik mis een paar tabjes. (met name de instellingen van SMBServer en USB. ).
Van de Sitecom service kreeg ik een link om nieuwe firmware te installeren, maar het BIN-bestand (5002-FW-V1-01.bin) werd geweigerd door de router.
en dan houdt het op voor de mensen van Sitecom.
In de URL-balk van de browser zie ik de juiste link naar de NAT-instellingen, die op de zelfde pagina staan als de tabs die ik mis.
Dus kan ik ook zelf de juiste URL intikken voor de gemiste tabs.
Aan sitecom dus de oproep om even een paar URL-linkjes aan mij te sturen/mailen.
(zoals ik al vroeg in de aanhef.)

alvast bedankt allemaal.

groet,
Jan

p.s.
Mochten er lezers zijn, die deze router goed kennen, en mij kunnen vertellen hoe ik als root kan inloggen op deze router, dan hoor ik het graag.
Gewijzigd door kezeltje op 07-03-2016 17:07
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router: Sitecom WLR-5002 (AC750)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router WiFi, draadloos netwerk : 4 24-12-2015
Advertentie