obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren.
Quijote242
Beste mensen,
Ik wil via mijn ziggo wifispot activeren maar het gele knop staat op grijs.
Krijg boven aan de pagina te lezen in het rood :Het verzoek is helaas mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
Dat heb ik ook gedaan, ze hebben wifispots uitgeschakeld en weer ingeschakeld op afstand 24 uur en 48 uur gewacht maar nog steeds na ruim twee weken hetzelfde probleem.
Ze zeiden tegen mij dat al klanten zijn die al van januari al hetzelfde probleem ervaren.
Ik maakte voorheen veel gebruik van wifispots .
Weet iemand een oplossing,
Ben ten einde raad.

Gr, José
 
Black Tiger
Hoi José.

Ik heb je vraag even naar een meer geschiktere plek verplaatst want hij stond in de nieuwssectie. Wink

Dat gezegd hebbende is het 't beste om als eerste nog eens met de klantenservice contact op te nemen, het probleem aan te kaarten en ook aan te geven dat er geen verbetering heeft plaats gevonden sinds de vorige keer.
Het kan goed zijn dat zij dan al verder voor je gaan kijken.
Greetings, Black Tiger
 
Quijote242
Hartelijk dank voor je tip,Wink
Zal weer contact op moeten nemen met de klantenservice.

Gr, José.
 
Black Tiger
Dat klopt, dan zou het verholpen moeten worden.
Mocht dat niet het geval zijn, kun je het gerust hier weer komen melden.
Alvast succes!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan wifispots al ruim twee weken niet activeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie