obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lost het niet op.....
japio
Sinds ruim 8 jaar een trouwe Ziggo klant, we hebben een uitgebreid pakket met uiteraard het grootste HD pakket, altijd toch een prima HD beeld gehad... tot medio maart 2016 toen is de ellende begonnen van de een op de andere dag blokken in het beeld niet om aan te zien, op wisselende tijden s'morgens en s'avonds. 28 maart is er uitgebreid contact geweest met Ziggo, je krijgt dan het bekende verhaal van het zal wel aan uw bekabeling liggen, bla, bla. De betreffende aan de telefoon was ook niet echt meegaand en een grote mond ging hem beter af. (ligt een klacht bij Ziggo m.b.t dit heerschap, zal wel niets mee gebeuren). Er is een monteur geweest en constateerde niet veel bijzonders, heeft wat stekkertjes vervangen maar constateerde niets. Daags daarna de zelfde ellende dagen achtereen op wisselende tijden blokjes beeld, niet om aan te zien. Weer contact met Ziggo, wederom een monteur geweest, metingen verricht bij de Ziggo kast en deze constateert ergens bij een las zit het niet goed, hij zal er een prioriteit melding van maken, de gehele straat heeft het zelfde probleem. Monteur adviseerde wel om bij gelegenheid de coax kabel te vervangen, zeker gezien de 4G mast in de omgeving..... Inmiddels een Horizon modem ontvangen en in het weekend de stoute schoenen aangetrokken en de gehele bekabeling coax vervangen voor 3 voudig afgeschermde Hirschman kabel en bijpassende connectors. Resultaat op de Horizon>> Signaal Sterkte: uitmuntend Signaal Kwaliteit: bijna uitmuntend. Leek goed te gaan en het beeld was een plaatje.... problemen verholpen? Helaas! vanavond wederom bagger bijna alleen maar blokjes (om 22.37 uur video filmpje gemaakt) Signaal Sterkte: uitmuntend (volledig) Kwaliteit: springt continu van matig naar uitmuntend..... kortom superslecht en niet stabiel.

Nu de hamvraag waarom maakt Ziggo die buitenkabel (die geconstateerd door de Ziggo monteur niet in orde is) niet in orde, waarom zo lang moeten wachten en je trouwe klanten gewoon in de kou laten staan wekenlang, als je belt met Ziggo krijg je het steevaste antwoord: sorry meneer er is geen storing bij ons bekent, wellicht uw bekabeling die niet in orde is.

De gehele straat heeft dezelfde problemen, zijn echter niet zo veel bewoners dus blijkbaar geen prioriteit voor Ziggo om dit snel en adequaat op te lossen......
 
Black Tiger
Hoi Japio.

Ik heb je andere bericht verwijderd. Dubbelposten doen we hier niet. Wink

Het is in elk geval wel goed dat je een videofilmpje van je probleem hebt kunnen maken, dan is er ook voor de monteur een zichtbaar bewijs van wat er zich voor pobleem af aan het spelen is.
Zeker met een 3-voudige Hirschmann moet het gewoonweg in orde zijn want dat is een uitstekende kabel.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het een kosten aspect is, maar als de hele straat er last van heeft, hebben ook al die bewoners wel bij herhaling geklaagd bij Ziggo?
Want vaak wordt er wel geklaagd maar nemen ze geen contact op, waardoor de indruk ontstaat dat het slechts om een enkeling gaat. Dat hebben we al vaker gezien.

Natuurlijk krijg je een standaard antwoord, maar je kunt zelf dan ook aangeven dat het probleem langer speelt en hun eigen monteur heeft vastgesteld dat er toch een probleem in de las of bekabeling van Ziggo zelf is.

Hoe dan ook heb ik voor de zekerheid Ziggo Webcare op dit bericht attent gemaakt, hopelijk zullen zij je spoedig verder helpen.
Greetings, Black Tiger
 
japio
Hallo Black Tiger

was niet mijn bedoeling om dubbel te posten, waarvoor excuus.

Er is al behoorlijk melding van gemaakt (alles bij elkaar al een keer of 10) ook mede bewoners in de straat (nummers 40A, 30, 30A, 28. 26 allemaal industrie terrein Majoppeveld) ) hebben contact opgenomen met Ziggo. Punt is dat Internet, Radio en telefoon geen problemen vertonen! Maar wel HD op wisselende tijden, de overbekende blokjes maar ook stilstaand beeld.

Men zij in eerste instantie zal aan uw bekabeling liggen..... 2 monteurs langs geweest en de laatste monteur constateerde dat het ligt aan de Ziggo kabel buitenshuis, daar waar een las is gemaakt!! (metingen zijn door hem verricht)

Hij zou het de hoogste prioriteit geven voor het laten verhelpen....... (horen en zien niets)

Uit voorzorg alle kabels vervangen voor de genoemde Hirschmann + nieuwe connectors, zodat het daar niet meer op afgeschoven kan worden.

Heb er niet veel vertrouwen meer in dat Ziggo dit op korte termijn gaat oplossen .... loopt al weer van 28 maart en er gebeurt niets, ook houdt men je niet op de hoogte van het verdere verloop. Zwijgen in alle talen en je klanten in de kou laten staan.... en zeker voor het bedrag wat er wordt voldaan aan Ziggo.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
allo Japio,

Kan me goed voorstellen dat het zeer frustrerend is wanneer het niet goed werkt. Ik meen uit je bericht op te maken dat er wel een vervolgafspraak gemaakt is, maar dat het te lang duurt voordat er actie ondernomen is/wordt? In sommige gevallen kan dit lang duren i.v.m. aanvragen vergunningen, maar dit is natuurlijk een aanname van me. Graag wil ik kijken wat er verder gedaan is/wordt en zal ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je middels privebericht je postcode+huisnummer en klantnummer willen sturen?

Groet,

Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
japio
Hallo Jelle,
zojuist prive bericht gestuurd met de gevraagde gegevens.....
Hoop dat je me verder kunt helpen.....
 
japio
Helaas problemen zijn nog steeds niet opgelost, misschien vandaag?
Het zou uiterlijk vrijdag 29 april zijn opgelost en zou de Ziggo grondkabel worden vervangen.....
Heb een fototje bijgesloten hoe gaaf het beeld is (dit was hedenmorgen) en dit al meer dan 4 weken
japio voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Matty
We zijn nu een dag verder en verbetering?
 
japio
hedenmorgen nog steeds goed beeld. Maar het is sterk wisselend, zo is het een tijdje goed en dan in eens avond en ochtend niet om aan te zien. Punt is ook dat er van Ziggo uit geen enkele communicatie is...... het is dus afwachten.
 
Matty
Japio,

Wat ik begreep houd Jelle zich er nu toch mee bezig die werkt bij Ziggo dus die zal als het nodig is vast wel contact met je opnemen Smile

groetjes

Matty
 
japio
Jelle had mij (telefonisch) laten weten dat de kabel van Ziggo uiterlijk afgelopen donderdag of vrijdag vervangen zou worden! Blijkbaar was dus ook deze informatie niet juist. Je stelt dus niets voor als klant van Ziggo, gewoon loze beloftes. Zeg nou eerlijk van zo'n beeld wordt je toch niet echt vrolijk.....
japio voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lost het niet op.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie