obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
cisco EPC3925 modem
wimsr
Ik moett controleren of poorten 5004, 5020, en5060 open staan i.v.m.storing met bellen via internet.
Zoniet , dan moet ik ze open zetten, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doenIs dat wel te doen voor een leek?
Wie o wie helpt mij, liefst in begrijpelijk Nederlands. Alvast bedankt voor de reactie.vr. gr. wimsr.
 
Zippo
Misschien is dit wat.
Ga naar Shields Up, in het witte vakje kun je 5004, 5020, 5060 ingeven en dan op "User specific custom port probe" klikken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wimsr
ik krijg "browser reload Suppressed"op scherm en wat nu? Ben geen deskundige.
 
bmegm
De melding die je krijgt krijg ik ook en helpt je idd niet verder.

Wat je kunt doen:

Ga naar http://www.grc.com
Klik op de ShieldsUP!! link
Onder de tekst "New shields up! Test: UPnP Exposure Test!" staat een link naar "ShieldsUp!". Klik hierop
In het vervolgscherm zie je een welkomsttekst. Onder het stuk tekst in het blok met de blauwe rand zie je een button "Proceed". Klik hierop
In het vervolgscherm zie je onder de kop "ShieldsUP!! Services" een tekstveld. Voer hier 5004, 5020, 5060 in.
Klik op de link "User Specified Custom Port Probe".
Op het vervolgscherm zie je nu per poort het resultaat (in mijn geval alledrie "Stealth", maar dat klopt ook bij mij).
 
Zippo
Per mail vroeg wimsr: "betekent stealth in dit geval dat die poorten open staan?"

Antwoord: "Nee stealth betekent verborgen en dus gesloten."

Een actief programma moet gebruik maken van een poort om als "open" weergegeven te worden. Volgens mij is het dus ook zo dat ondanks het openen van poorten in je firewall de poort toch stealth blijft omdat er geen programma is dat op de poort reageert.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wimsr
Hoe zet ik dan die poorten open?Wat ben ik lastig he? groeten Wim.
 
Zippo
Je zult in de firewall van de router en van je computer besturingssysteem de poorten open moeten zetten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wimsr
Dat ga k proberen, hartstikke bedankt voor je hulp.vr. groet, wimsr.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco EPC3925 modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Advertentie