obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Wifi slecht
ansjejoanna
Sinds ongeveer 2 maanden is mijn Wi-Fi ontvangst erg slecht.
Valt regelm. weg download geen afbeelding, duurt erg lang voor mijn mail geladen wordt. Als ik Wifi dan uitschakel of reset dan lukt het soms. Heb hierover regelmatig contact gehad met Ziggo en krijg steeds als antwoord ja dan zal er iets in uw omgeving veranderd zijn wat hierop invloed heeft.
Bij mij in huis is niets verandert en zichtbaar buitenshuis ook niet. Laatste advies Accespoint te plaatsen maar dan moet er een kabel vanaf de woonkamer, waar het modem staat, naar de 1e verdieping waar mijn computer staat en ik wil geen losse kabel door de gang en langs de trap en overloop. Wat kan ik nog meer!
 
Monteur_kees
misschien dat er nog een lose buis van de meterkast naar boven loopt
die zou je eventueel kunnen gebruiken voor een utp kabel
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
bertdef
Bij mij werkt een Extra wifi-punt via een stopcontact van Ziggo perfect, zelfs via 3 fasekast en in verschillende groepen.
MVGV Bert
 
ansjejoanna
Dankjewel ga Ziggostopkontakt proberen heb dan in ieder geval geen kabel nodig die door het huis slingert.

Wat betreft het andere advies om via een lege pijp in de meterkast de kabel naar boven te sturen of ik heb het niet goed begrepen maar bij mij komt
de kabel binnen via de woonkamer,waar ook het modem staat. Dan zou ik de kabel eerst in de meterkast moeten krijgen vanaf de woonkamer.
maar in ieder geval thanks voor het meedenken. mvg ansjejoanna
 
Matty
Hoi,

Het is soms lastig om op een bepaalde plek de juiste kabel te krijgen daarom zie je in veel woningen via een plint of verwarmingsbuis ergens een kabel lopen die er voor zorgt dat het internet toch op de juiste plaats komt netjes weggewerkt achten een verwarmingsbuis valt het ook niet echt op tenzij je het weet natuurlijk.

Via stopcontact kan ook helaas werkt dat hier niet zo goed heel veel verlies maar hoor er ook goede verhalen over.

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie