obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Mobiel
Matty
Hallo Allemaal,

Zijn er meer mensen die geen verbinding hebben via hun mobiel?

Ik vermoed dat er meer zijn aangezien de ziggo mobiel helpdesk een wachtrij heeft van 15 minuten?

Groeten Matty
 
Matty
@ZiggoWebcare Door een storing zijn er momenteel problemen met het Ziggo mobiel netwerk en kan het voor komen dat je niet kunt bellen, gebeld worden of internetten via 3/4G. Sorry voor het ongemak!


Dus we wachten maar rustig af Smile
 
halijode
Hey Matty,

klopt ik heb ook geen "netwerk"
 
Matty
Hoi Halijode,

Ja gelukkig ben ik niet de enigste. Smile
 
halijode
nope en het is inderdaad te hopen dat het snel wordt opgelostWhip
 
Matty
HAHAHA

Moet wel bekennen dat dit mijn eerste storing met ziggo mobiel is..

Maar leuk en handig is anders..
 
halijode
het is mijn 1e keer storing met Ziggo mobielBoxing
 
Justin23
Aangezien de storing bij Vodafone lag en Ziggo gebruik maakt van dit netwerk valt Ziggo hierin weinig te verwijten.
 
Matty
Hoi Justin,

Ik verwijt Ziggo helemaal niets een storing kan altijd gebeuren.

gelukkig doet alles het weer normaal.

Matty
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018