obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Horizon tijd opnames
Valkje19
Beste,

Als ik een tijd opname maak van bijv. een tv serie van 55 minuten, dan komt er op de horizon een opname van 1um20min. Ik heb al diverse instellingen geprobeerd. Hebben jullie tips om dit te verhelpen?

Gr,
J.
 
MisterSenseo
Uitloop vóór en ná het programma op "geen" zetten, moet de truuk zijn........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Valkje19
Hoo,

Ik heb het geprobeerd maar het maakt niet uit.
Weer eerst 5 minuten vooruit spoelen.
Vermoed dat je verplicht ben de reclame te kikken net als bij replay op bijv. Rtl4 etc.

Groet,
J.
 
MisterSenseo
Replay kijken zonder reclame is simpel.
Je opent het programma wat je wilt terugkijken en zet het meteen op pauze.
Dan wacht je een half uur ( koffiezetten, plassen etc etc ) en dan ga je kijken en de reclame kun je dán wél spoelen hahahaha.
Of je neemt het programma op en dan kun je ook gewoon spoelen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
relay en opname zijn 2 verschillende dingen ...

bij replay gaat hij ongeveer 5 minuten terug niet voor de reclame maar omdat niet elk programma start op de tijd dat er voor staat. Dat je dan reclame ziet is nog beter dan dat je 5 minuten van programma mist lijkt mij .

Bij replay tv kun je niet spoelen of je moet hem op pauze zetten waarna je wel kunt spoelen het is vervelend andere kant je kunt wat het programma zien wat je wilde zien en gemist hebt

Als je een programma opneemt heb je alle vrijheid dan kun je zelf aangeven hoever hij van te voren met opnemen begint en ook eind tijd kan je ingeven

Hier is spoelen heel normaal en kun je dus en laten wat je wil.

Tip als je echt een programma wil zien in alle rust neem het op !

als hij dan 5 minuten eerder opneemt dat het zou moeten beginnen dat zijn 5 klikken op je afstandsbediening lig je daar echt wakker van?

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon tijd opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie