obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Humax IR-FOX C
Gandalf
Vraag of er ook andere hetzelfde probleem hebben, ik heb Film1 bij mijn pakket van Ziggo en op de slaapkamer de " oude" Humax met smartcard. Alleen nu heb ik in ene geen enkele Film1 zender meer. Krijg de meldingen E48 en E52 in beeld. Alles al gedaan, opnieuw opstarten, fabrieksinstellingen, smartcard eruit en erin, stroom eraf, coax los en weer aangesloten maar helaas. Iemand een suggestie?
 
MisterSenseo
Via "mijnziggo" je smartcard resetten is een vaak voorkomende oplossing.
Daarna, met je "oude" Humax tuner naar een plek in huis zo dicht mogelijk bij je wandcontactdoos, en dan zoveel mogelijk alle kabels ertussenuit ( dus proberen direct op de WCD testen ).
Op de plaats waar je Humax het NIET doet testen met een apparaat die het wél doet ( signaalcheck ).
Als je alles bovenstaand hebt getest moet het wel gek gaan wil je hier geen probleem vinden en dus een oplossing uithalen........Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Gandalf
Helaas mocht niet baten. Ziggo gebeld en moest Humax wisselen met Cisco beneden maar Cisco geeft Film1 prima door de Humax niet. Probleem nog staats aan de orde dus!
 
MisterSenseo
Nou dan ben je toch al een hele stap verder in mijn optiek.
Op de plaats waar de Humax het niet doet, doet de Cisco het wel..........
Zeer waarschijnlijk andersom ook, dus zou je denken dat de Humax stuk is, of de smartcard die in de Humax zit ( ik heb niet kunnen terughalen of je dat al geprobeerd hebt, de smartcards verwisselen )
Verwissel de smartcards en kijk dan welke tuner het wel en niet doet, als het dan omgekeerd is dan is een smartcard stuk, is er niets veranderd is de Humax stuk, lijkt mij
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ronihd
Probeer de humax eens te resetten.

Alle kabels er uit ! ( HDMI mag blijven zitten ) !en de smartcard er uit

Stroom er af , dan stroom er op en wacht tot je op de tv een e melding krijgt.

Dan pas de coax kabel er in en dan de smartcard.

in het menu zoek je naar fabriek instellingen en dat voer je uit volgens dat stappenplan.

Zenders op nieuw zoeken netwerk id 5555 en frequentie 474000
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax IR-FOX C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Mediaplayer benaderen via humax en Mediabox Eigen netwerk : 10 02-11-2015
Advertentie