obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak
Lampje
Na het een en ander op een rij te hebben gezet en getest lijkt com ik tot de conclusie dat mijn nieuwe Technicolor niet goed met telefonie overweg kan.
Voorheen hadden we een Cisco Epc 3925 deze werkte goed met telefonie.
En met onze nieuwe is het helaas steeds weer mis het begint met hakkelen en dan valt het gesprek half weg we kunnen wel spreken maar horen de andere kant slecht of geheel niet.
Dan maar weer resetten en dan gaat het weer even dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Restten zonder kabels er in dan wel met kabels maakt totaal niets uit.

Dus maar een nieuw gigaset gekocht helaas van het uitgeven geld ook dat was niet de oplossing.

Internet snelheid is uitstekend 30/300 ook het TV beeld is ook prima.

Dus kabels en aansluitingen moet goed zijn wie kan mij verder helpen voordat ik weer tijden met die kneuzen aan de telefoon zit en weer alles wil resetten pff
 
Matty
Als je alles al hebt vervangen kwa telefoon kabels etc en je komt steeds weer op hetzelfde probleem zijn dan zou de klantenservice het toch met je eens moeten zijn dat het aan je modem ligt en dat die vervangen moet worden lijkt mij.
 
Lampje
Na dat ook een Technicus van Ziggo alles ter plekke had getest en gecontroleerd heb ik een nieuwe router/modem gekregen en wel de ziggo connect box.

En alles is weer helemaal top.
Wifi super beter als de Technicollor
Telefonie geen enkel uitval meer gehad.
Internet snelheid helemaal super bij elke test 300mb of hoger

Bedankt

Ben weer super blij
 
Matty
Kijk super om te horen !!!

altijd fijn als het werkt zoals het zou moeten zijn ...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefonie Klacht over Ziggo : 3 06-12-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Advertentie