obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5
schapendoes
Vanaf 1 oktober _ 18:25 uur hebben wij een vervelende storing van Ziggo. Geen internet en dus ook geen WiFi. Geen signaal telefoon en niet alle zenders op de tv. Wij hebben een Horizon box en een modem UBEE 3200, waarop 5 lampjes branden en 1 lampje flikkert. Ik heb via mijn mobiele telefoon en het contactformulier deze storing gemeld. Helaas kan ik niet het gratis nummer bellen. Hoe ga ik nu te weten komen wat er gaat gebeuren? Híer ben ik eigenlijk altijd bang voor geweest, dat er niets meer werkt en ik niet meer beteikbaar ben.
 
Matty
Beste Schapendoes,

Heel vervelend een storing ik baal er zelf ook altijd van wat je kunt doen is 0900-1884 dan krijg je ook de klantenservice aan de lijn (zelfde als 1200) Dit is een 0900 nummer maar met een normaal tarief. (Mocht je dat vervelend vinden dat het geld kost zou je dit kunnen aangeven bij de helpdesk)

Ik neem aan dat je de normale stappen al hebt ondernomen door je moden even uit te zetten en dan na een paar minuten weer aan te zetten?

Welke lampjes branden mis ik nog beetje in je verhaal.

Bij een modem wat online is (ubee 3200) zouden PWR-Groen (Power) DS-Blauw/groen (Downstream) US-Blauw/groen (Upstream) en RDY-Groen (Ready) moeten branden.

Maar het kan natuurlijk bij jou ook zo zijn dat er LAN lampjes branden of knipperen (Die duiden op aangesloten apparaten die proberen verbinding te maken de PWR/DS/US/RDY zijn echt de belangrijker lampjes.

Hopelijk kan de helpdesk je snel weer online krijgen.

Succes.

Matty
 
MisterSenseo
Er was in jouw postcode een storing van SlamTV en TV538 en volgens Ziggo is deze opgelost zaterdag 1 oktober om 7.53.
Voor de rest is er geen storing bekend in jouw postcode.
Ik heb voor het gemak als huisnummer 10 genomen, maar het zal voor de gehele postcode gelden denk ik.......Wink
Pak een satéprikker en zoek de resetknop op ( achterop je modem ).
Druk de resetknop in en hou hem ingedrukt.
Blijf hem indrukken en trek na 30 seconden de stroom uit je modem.
Hou de knop ingedrukt en doe na weer 30 sec stroom er weer in.
Altijd die resetknop ingedrukt houden en pas na ( alles opgeteld ) 90 sec resetknop los.
Helemaal laten opstarten, na ongeveer 5 minuten stroom uit je modem, na 2 minuten er weer in, dan alle aangesloten apparatuur opnieuw opstarten ( of uit- en na 2 minuten weer aanzetten ) en dan kijken wat er gebeurt.
Deze 30/30/30 reset heeft al velen geholpen na het verhelpen van een storing door Ziggo, dus ik heb goeie hoop.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
schapendoes
Pwr , wlan, rtr (groen) branden. Ds en lan1 (blauw) branden. Us (blauw) knippert. Bedankt voor het bericht.
 
schapendoes
Ik volgens je raad gehandeld maar er is helaas niets veranderd. Lampjes bij pwr, ds, wlan, lan1 en rtr branden. Lampje bij us knippert. Bedankt voor het bericht
 
Matty
Beste Schapendoes,

Als US knippert betekend dat dat hij zijn upstream niet voltooid krijgt, als die reset van MisterSenseo niet helpt zlu je toch echt contact moeten opnemen met de klantenservice zodat ze het kunnen oplossen.

Groeten en succes,

Matty
 
MisterSenseo

Quote

Matty schreef:

Beste Schapendoes,

Als US knippert betekend dat dat hij zijn upstream niet voltooid krijgt, als die reset van MisterSenseo niet helpt zlu je toch echt contact moeten opnemen met de klantenservice zodat ze het kunnen oplossen.

Groeten en succes,

Matty


Ik sluit me in deze geheel bij Matty aan, kans op een storing van buitenaf ( óf een kapotte stroom-adapter !!!! ) wordt per seconde groter.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Digiservice
Als us knippert wordt het retoursignaal waarschijnlijk geblokkeerd. Zit je modem rechtstreeks op het aop? Dat is de hoofdaansluiting van Ziggo, waar de groene kabel de woning binnenkomt.
 
schapendoes
Ik heb vanmorgen contact gehad met de klantenservice van Ziggo. Er moet inderdaad een monteur komen. Raad eens wanneer die komt.....14 oktober...... dat is toch niet normaal meer. Heeft iemand een idee om dit te versnellen of waar ik een klacht kan indienen? Alvast bedankt
 
Black Tiger
Een klacht kun je bij Ziggo zelf indienen. Overigens de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting kun je vragen om restitutie van het abonnementsgeld c.q. dat dit in mindering wordt gebracht op de volgende rekening.

Je kunt ook je beklag indienen bij Webcare, soms kunnen die nog wel eens wat betekenen d.m.v. bijv. eerder een monteur te regelen.
Wij kunnen ze wel op dit onderwerp wijzen, maar het is niet duidelijk hoe lang het duurt voordat ze komen kijken.
Het beste kun je dus even via Facebook of zelfs Twitter een klachtje sturen en evt. een link naar dit onderwerp zetten.
Want 2 weken is inderdaad wel wat erg lang.
Niet geschoten is altijd mis. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie