obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten
exospace
Hogelijk gefrustreerd door het regelmatig wegvallen van de wifi op het Ziggo modem, heb ik een wifi router aangeschaft. Ik wil mijn nieuwe wifi router niet als losse router instellen maar in plaats van de Ziggo wifi router gebruiken. Dus moet de bridge-modus van het Ziggo modem aangezet worden.

Omdat het Ziggo modem een Ubee EVW3200 is (en ik in fZiggo-gebied zit?) kan alleen Ziggo dat. Al twee weken lang heb ik meerdere malen de Ziggo klantenservice gebeld met het verzoek om het Ziggo modem in bridge-modus te zetten en krijg ik weliswaar steeds vriendelijke klantenservice-medewerkers aan de lijn, maar helaas kunnen ze de bridge-modus van het Ziggo-modem niet aanzetten door een storing in hun systeem. Daar komt bij dat er totaal geen prognose is wanneer deze storing verholpen zal zijn.

Ik begrijp best dat verzoeken voor het aan- of uitzetten van de bridge-modus dagelijks niet veelvuldig zullen voorkomen maar het lijkt alsof het verhelpen van deze storing een wel erg lage prioriteit heeft.
 
Matty
Beste Exospace,

Wij hebben uiteraard geen invloed nog inzage in wat prio heeft bij Ziggo,

Wel lastig als iets niet werkt door een fout in een systeem van hun.

Watje als tijdelijke oplossing kan doen is het wireless gedeelte van je modem uitschakelen en je eigen wireless van je router gebruiken.


Groeten

Matty
 
MisterSenseo
Iets wat feitelijk niet mag, aangezien de apparatuur eigendom is en blijft van Ziggo, maar check Marktplaats, er zijn altijd gekken die het niet-draadloze modem ( de EVM3200 of EVM320B ) te koop aanbieden voor een paar tientjes.
Die sluit je aan, je activeert hem bedraad, direct aan een pc, zonder router ertussen.
Daarna je eigen router ertussen en gaan met die banaan !
Dan heb je het systeem waarmee ik al sinds november 2009 feilloos werk, en als het aan mij ligt verandert dat ook niet.......... Pfft
Je hebt de helpdesk niet nodig om een goedwerkend systeem te maken, gnagnagna.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
exospace
Beste Matty en MisterSenseo, bedankt voor de tips!
 
Matty
Beste Exospace,

Graag gedaan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie