obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo komt niet opdagen. Zucht.
pjmkolkman
Vorige week telefonisch afspraak gemaakt met Ziggo om een monteur langs te laten komen. Hoofdaansluiting is oud en geeft code 2020 op kanaal 750. Monteur zou vandaag donderdag 20-10 langskomen tussen 17.00 en 22.00 uur zo werd telefonisch bevestigd. Maandag 17-10 om 14.14 uur keurig ook nog een bevestigingsmail (zie bijlage met weggelakte gegevens) van de "klantenservice" gekregen met het verzoek om ook echt aanwezig te zijn, dus dat doe je dan ook. Rond 21.00 uur nog niemand gezien en maar eens gebeld. Na bijna een half uur in de wacht (ook een indicatie van - gebrek aan - kwaliteit) kwamen er duizend excuses want er stond toch niet iets in het systeem. Sorry? Gebeld, bevestiging gekregen en dan gewoon niet leveren? Dat is Ziggo kwaliteit in 2016. Eerstvolgende mogelijkheid dinsdag tussen 08.00 en 13.00 uur of 12.00 en 18.00 uur. Nog een keer 5 of 6 uur maar afwachten of er nu wel iemand komt? Ziggo verbeter je dienstverlening eens: afspraak is afspraak en deel je tijdframes eens beter in zodat klanten een beter beeld hebben wanneer de monteur echt komt. Als Coolblue dat kan (en overigens andere internet en telefonie collega's ook) dan moet een groot bedrijf als Ziggo dat ook kunnen. En maak je een fout (en dat schijnen er nog wel wat te zijn), zorg dan dat je snelle interventieteams hebt staan, die alsnog dezelfde dag of de dag erop kunnen leveren als dat moet en past. Grote bedrijven zouden als geen ander in staat moeten zijn om zicht echt klantgericht te gedragen. In plaats daarvan verschuilt men zich achter systemen. Als je als verhuizende klant een installatiepakket krijgt dat niet compleet is, dan denk je: kan gebeuren, ik haal zelf wel een kabel. Maar als er dan vervolgens een probleem is, en Ziggo levert opnieuw niet, dan is er onvoldoende aandacht voor kwaliteit. Ziggo, pak de handschoen eens echt op!
pjmkolkman voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door pjmkolkman op 20-10-2016 22:11
 
MisterSenseo
Nou, ik geloof je op je woord, die screenshot is voor mij onleesbaar, maar ik heb het Webcareteam eropaf gestuurd, ik hoop dat die het voor je oppakken, want inderdaad, dit mag wel iets klantvriendelijker...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo komt niet opdagen. Zucht.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie