obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
geen internet wel wifi
thessi
Ik ben verhuisd en heb nogal problemen met internet op mijn desktop.Staat op de eerste verdieping. Als ik aan het werk ben valt steeds mijn internet weg. Het wifi signaal word wel weergegeven, bereik is volledig, maar ik heb geen verbinding met internet. Op mijn mobiel ik ik dan vaak wel internet via wifi.
Verder merk ik dat ik verder in huis ook regelmatig geen internet heb maar op mijn desktop kan ik soms wel 5 minuten werken zonder storing.



heb een Cisco EPC 3925.
 
Matty
Beste Thessi,

Als je mobiel wel internet heeft via wifi en je desktop computer niet zou ik overwegen om een andere netwerk kaart in je desktop te zetten, een kabel naar boven trekken is uiteraard altijd de beste optie

Groetjes
Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet wel wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie