obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo mail komt niet aan
ceesvb
Als ik b.v. vanuit een ander emailadres een mail stuur naar een ziggo.nl-adres van mezelf; dan zie ik die plotseling nergens meer verschijnen; ook niet in mijn eigen Ziggo web-mail.
Nu heb ik mogelijk lang geleden ingesteld, dat mails naar een ander mail-adres van mezelf laten doorsturen, al dan niet met achterlating van een kopie; wat dus altijd gewoon goed gegaan is; weet iemand, waar ik dat na kan kijken??
Althans bijgaande screenprint geeft het idee, dat er niet wordt doorgestuurd; waar blijven die mails??
ceesvb voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door ceesvb op 22-11-2016 18:23
 
Black Tiger

Quote

weet iemand, waar ik dat na kan kijken

In je email programma, tenzij je alles met webmail doet.

Het zou kunnen dat de emails in een spamfolder terecht komen of gewoon weggekiept worden.
Ik merkte hier ook al dat Ziggo het spamfilter en "verdachte inhoud" van emails veel te streng heeft ingesteld.
Notificatie emails met een link er in werden geweigerd net zoals de nodige emails waar een bijlage aan vast zat.
Vandaar dat ik zelf liever m'n Gmail account gebruik en de email van mijn eigen domeinnaam dat het slecht ingestelde Ziggo gebeuren.

Quote

Als ik b.v. vanuit een ander emailadres een mail stuur naar een ziggo.nl-adres van mezelf; dan zie ik die plotseling nergens meer verschijnen; ook niet in mijn eigen Ziggo web-mail.

Afhankelijk van welk ander email adres je een mail stuurt zou het ook kunnen dat de server waar die email vandaan komt op een mail blacklist staat en daarom de boel blokkeert.

Als je wilt kun je me een pm sturen dan kunnen we eens testen wat er mis gaat. Het is namelijk niet verstandig om email adressen publiek op een forum te zetten.
Greetings, Black Tiger
 
ceesvb
Hallo Black Tiger,
Dank voor je uitgebreide reaktie.
Ik heb destijds het Ziggo-adres opgegeven bij o.m. mijn GSM-provider voor het geval er iets mis is.
Dan wil er natuurlijk wel op moeten kunnen vertrouwen; dat lijkt niet het geval.
Heb daarom daarvoor inmiddels een andere mailprovider gekozen.
Nogmaals bedankt voor de genomen moeite.
Chris
 
Black Tiger

Quote

Heb daarom daarvoor inmiddels een andere mailprovider gekozen.

Helaas is dat wel de verstandigste oplossing!

Bedankt voor de terugkoppeling. Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo mail komt niet aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Advertentie