obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
afgesloten
sanmar
na anderhalve week en 2 nieuwe modems en twee monteurs later heb ik nog steeds geen internet
wordt al anderhalve week aan het lijntje gehouden
nee mevrouw het duurt nog een uurtje, nee mevrouw alle blokkades zijn eraf, nee mevrouw binnen 24 uur moet het werken
oplichters zijn het
na 15 jaar trouwe klant wordt je zo behandeld
dus denk goed na voordat je met ziggo in zee gaat
 
Matty
Beste Sammar,

Er zal een rede zijn waardoor het internet niet werkt.

en anderhalve week ten opzichte van 15 jaar is niet veel lijkt mij ?

vervelende als iets niet werkt maar wat is de oorzaak ?

groeten
Matty
 
sanmar
Ziggo weet niet eens waarom het niet werkt en dan vraag je aan mij wat de reden is
Ze kunnen wel 1,2,3 de stekker eruit halen maar om hem er weer in te steken heb je iemand nodig die atheneum heeft
Je aan het lijntje houden en je anderhalve week voorliegen daar zijn ze goed in
 
Black Tiger

Quote

en dan vraag je aan mij wat de reden is

De vraag naar de reden is eerder een vraag naar de oorzaak waarom het in eerste instantie opeens niet meer werkte.

Je schrijft immers.....

Quote

nee mevrouw alle blokkades zijn eraf

Blokkades? Die komen er niet zomaar op.

Ook dat je schrijft dat ze wel 1,2,3 de stekker er uit halen geeft aan dat je echt wel iets van de oorzaak van de blokkade moet weten.
Even los van het feit dat ik het er ook mee eens ben dat na 15 jaar zonder problemen best wel eens iets kan voor komen.

Waarom is die blokkade gezet?

Mocht je speciale hulp, dan zou ik adviseren eens contact op te nemen met het Webcare Team via Twitter of Facebook.
We kunnen er hier ook voor op een knopje drukken, maar wij zijn een onafhankelijk forum en gezien de drukte duurt het ook lang voordat ze hier komen. Via FB of Twitter gaat sneller.

Wij kunnen je gezien we een onafhankelijk forum zijn helaas niet verder helpen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
internet afgesloten, herstel vindt niet plaats. Klacht over Ziggo : 13 21-12-2016
Verkeerde aansluiting afgesloten. Klacht over Ziggo : 8 06-09-2011
buren verhuizen, wij worden afgesloten Algemeen : 24 31-08-2011
Afgesloten... omdat ik te veel mail! Instellingen software : 9 03-08-2011
Afgesloten wegens spam bij ziggo miljoenste keer Algemeen : 21 21-06-2009
Advertentie