obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV signaal meer
Louis
Grrr.

Zit al 4 dagen zonder HD TV signaal. Elke dag contact gehad met Ziggo. Steeds beloofd dat het knopje ( in India ) omgezet zou worden. Maar je raadt het al, niks nadah.
Begon met foutieve decoder te sturen, 4 weken geleden. Zou een nieuwe krijgen. Werd meteen op de post gedaan, maar in dat pakketje met 2 weken vertraging zat alleen een modem...
Reden waarom ik geen beeld heb is dat als je een nieuwe decoder krijgt je die dan binnen 2 weken moet aansluiten, anders geen beeld meer. En dus nu geen beeld meer (E-16 4) code.
Eergisteren ook maar eens een klacht ingediend, en ja hoor, OOK geen reactie, beetje laf vind ik.

Het ENIGE dat ik wil is gewoon TV kijken. Een medewerker zei ook nog dat ikme niet zo druk moet maken,: 'u kunnen toch ook analoog kijken'.

Murphy's law is vanaf nu ziggo s law

Helluuuuuuuuup, jet moet toch niet zo moeilijk zijn!!!!!!!!!
Sad
 
Matty
Hoi Louis,

Ik heb webcare voor je ingeschakeld voor dit bericht.

Waarom? Omdat wij een onafhankelijk forum zijn wat in dit soort niet echt iets voor je kunnen betekenen echte webcare wel !!

Ook via twitter en facebook kun je hulp inschakelen. probeer dit zeker zodat je snel weer alle zenders kan zien..

groeten en fijne dagen

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV signaal meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie