obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
SMART kaarten worden niet geactiveerd
Maarten71
Vorige week zaterdag wilde ik sinds een tijdje weer een programma met mijn HUMAX recorder opnemen. Was niet verbaasd door de foutmelding (E30) want apparaat had een tijdje uitgestaan (zuinig met energie) en normale procedure is via MijnZiggo activatie signaal geven. Helaas dat werkt niet meer, je moet nu de helpdesk bellen, en bovendien stond er nog maar 1 van de 5 SMART kaarten in de lijst!
Helpdesk gebeld, persoon beloofd activatie signaal te geven, duurt ongeveer 24 uur !?!. Paar dagen en vele gesprekken later ie week nog steeds geen beeld en helpdesk stelt voor kaart te vervangen.
Donderdagavond valt spontaan mijn werkende SMART TV kaart uit en vrijdag morgen helpdesk gebeld. Helpdesk geeft aan weer een activatie signaal te gaan sturen (geen van mijn kaarten werken nu meer) en dit gaat drie werkdagen duren. Dat lijkt me niet redelijk en ik word verbonden met retentie afdeling. Die stelt vast dat Ziggo een administratieve fout heeft gemaakt en zoek contact met technische dienst om het probleem op te lossen. Dag later wel de vervangen kaar ontvangen en die werkt. Joepie, weer beeld, voor de rest ondanks vele gesprekken schiet ik niet op. Het is nu maandag en na vele gesprekken en vele activatie signalen werkten mijn andere kaarten nog steeds niet.....
Helpdesk verschuilt zicht achter bureaucratie of afdeling is gesloten.. Ik kom dus niet verder
Mijn vragen
1) Heeft iemand vergelijkbare ervaringen waar ik van kan leren hoe een en ander weer werkend te krijgen
2) Maakt het voor het activeren van een kaart uit of hij in de TV of HUMAX zit (TV en HUMAX in standbye)
Graag jullie tips.
Ik word doodmoe van Ziggo, iets wat vroeger in 5 minuten kon kost nu al 10 dagen, abonnement zal wel weer duurder worden om de helpdesk te betalen . . . . .
 
Black Tiger
Een collega heeft Webcare op je probleem geattendeerd. Hopelijk nemen zij snel contact met je op want zij kunnen je beter helpen.
Duurt het je te lang kun je ook via Facebook of Twitter proberen, daar werken zij ook en het Webcare team kan meer dan de normale helpdesk.
Greetings, Black Tiger
 
Theike
Heb dat probleem ook gehad met mijn humax,klantenservice heeft het opgelost.
We moet gewoon meer tv kijken hahahahah
 
Black Tiger
Ik denk dat het na 5 maanden al lang is opgelost. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Maarten71
Goede morgen, het probleem is uiteindelijk opgelost door alle kaarten te vervangen. Zelfs werkende kaarten deden het op een gegeven moment niet meer en het lukte niet om kaarten via het netwerk te activeren. Er is verwezen naar het integreren van twee systemen (UPC & Ziggo) en 'oude' kaarten!?
Hoewel het veel energie (16 x bellen) heeft gekost werkt het uiteindelijk en heb ik een bescheiden compensatie gekregen.
Case closed!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMART kaarten worden niet geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie