obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Storingen bij Replay tv
jobb
Telkens als ik een programma wil terugkijken via de Horizon Box blijft vaak het beeld stilstaan of loopt door elkaar terwijl het geluid niet aan te horen is, dus ook door elkaar heen. Wat is daar de oorzaak van?

Fijne jaarwisseling!
 
MisterSenseo
Dat kan een heleboel oorzaken hebben maar de belangrijkste is wel de signaalsterkte, ga daarmee aan de slag.............connectoren, splitters, versterkers ( of de afwezigheid daarvan ), kabelbreuken ........... al dat soort dingen om uit te sluiten dat het probleem achter de wandcontactdoos zit.
Begin eens met een door Ziggo gecertificeerde en zo kort mogelijke kabel direct in je wandcontactdoos en kijk wat er dan gebeurt.
Als je helemaal zeker bent dat het absoluut niet binnen in je huis kan zitten, dan Ziggo contacten en een monteur verzoeken want dan kan het probleem buiten zitten.
Niet andersom doen want blijkt het probleem wél binnen te zitten krijg je een rekening, daarvan kun je je hele huis bedelven onder de duurste kabels en is er nog niks gebeurd.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jobb
Beste mr.SenseoSmile Alle kabels en aanverwanten zijn al Ziggo gecertificeerd dus dat is het niet. Kan het niet zijn dat ik de replay op pauze zet, eventueel terugspoel naar het begin en dan weer op play?
 
MisterSenseo
Zou niet moeten mogen nee.
Dat alles gecertificeerd is zegt mij helemaal niets, als het al een poosje draait kan er makkelijk corrosie ontstaan ( slechte contacten dus ), om maar een voorbeeldje te noemen, je kunt er met een stofzuiger of wat dan ook overheen gereden zijn waardoor een breuk ontstaat.
Mijn advies, neem een nieuwe gecertificeerde kabel ( zo kort mogelijk ) en verbind de HorizonBox direct met de wandcontactdoos en check.
Als het dan wél feilloos werkt zit er ergens toch een fout, zoek deze fout op door stapje voor stapje alle versterkers, splitters, kabels en connectoren ertussenuit te halen, eventueel vervangen voor anderen ( bij gebleken gebrek vernieuwen ).
Zoals ik eerder zei, het kan aan het Ziggo signaal liggen maar sluit eerst je binnenhuisinstallatie helemaal uit, anders krijg je de hele rekening gepresenteerd en dat wil je niet.......... Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
caroolvk
Dit probleem doet zich bij mij ook voor, sinds twee weken, sinds ik een proef abonnement op videoland heb genomen, en de app op mijn mediabox en tv is geinstalleeerd. Ook op de andere kanalen valt soms ineens het beeld weg (vol zwart scherm voor een paar seconden) en het geluid wordt niet meer gelijkgeschakeld voor de verrschillende zenders. De TV instelling daarvoor is ineens niet meer in te stellen.
Carool uit Boxtel
Ziggo Alles in 1 Extra met Filmnet
Ziggo Mediabox
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen bij Replay tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Storingen Klacht over Ziggo : 13 08-11-2017
foutcode 8075 replay tv Storing : 4 03-02-2017
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go Ziggo nieuws : 6 03-04-2016
storingen op tv Klacht over Ziggo : 4 31-12-2015
Advertentie