obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo gestopt met binaries/text combo?
Black Tiger
Ik had in Spotnet lite de Ziggo newsserver in gebruik. Dat ging prima aangezien we hier nog altijd gebruik maken van het oude abo.

Vandaag vroeg mijn dochter mij iets op te zoeken, dat lukte, maar ik kreeg de bestandsnaam niet te zien in Spotnet. Er kwam wel een melding dat ik moest kijken of de provider misschien een gescheiden binarie/txt server oftewe NNTP (text) in gebruik had.
Die instelling hielp echter ook niet.

Dus maar weer even een accountje bij Sunny genomen en toen werd de bestandsnaam wel zichtbaar.

Heb ik iets gemist? Want op de site van Ziggo staat niets over wijzigingen hieromtrent.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Allereerst bedankt voor het testen! Wel vreemd dat jij wel bestandsnamen ziet.

Kun je eens op Barbie zoeken en dan de "Barbie Collectie 29X NL Gesproken"van 13-11-16 bekijken of je daar de bestandsnaam ziet als je die post opent?
Want die kreeg ik dus niet te zien. Of is dat omdat hij ouder is dan 1 maand en je de bestandsnaam alleen te zien krijgt binnen de retentietijd? Want misschien heeft het met retentie te maken?
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Oh gelukkig. Dus toch de retentie dan.
Het was me wel bekend dat de retentie kort was, maar had geen idee dat dit invloed had op de bestandsnamen in Spotnet.
Super! Hartstikke bedankt voor het testen!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo gestopt met binaries/text combo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie