obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storing 4G signalen op humaxbox en horizonbox
abraham28
Hallo,
Wij hebben al vele malen een monteur langs gekregen voor allerlei problemen met Ziggo.
Zowel met wifi als met de mediaboxen.
Op dit moment hebben wij weer problemen met de mediaboxen.
Wij zitten op dit moment zo´n tweeënhalf jaar bij ziggo.
Daarvoor zaten wij bij UPC, al sinds de jaren tachtig. Bij UPC en zijn voorloper.
Bij UPC hebben ze ook zijn problemen.
Maar bij Ziggo is het dramatisch.
De monteurs komen hier regelmatig.
Ze gaan iedere keer andere kabels aanleggen of een AOP.
We hebben alles onderhand al een keer nieuw gehad.
Maar afgelopen week is er weer een monteur geweest en die heeft ook van alles verandert.
Maar we hadden last van het iedere keer uitvallen van de horizonbox, code 2020 en vele andere.
Ook gaat iedere keer op de horizonbox het beeld bevriest of valt weg en het geluid gaat door.
Dus weer andere kabel en zie de ene problemen opgelost en oude problemen weer terug.
Want nu hebben we weer interferentie, dus blokken op het scherm en haperend geluid.
Volgens de helpdesk van ziggo hebben ze veel last van 4G signalen.
Dat hadden we al bij de humaxboxen en daarom hebben we de horizonbox genomen. Die kon er beter tegen.
Maar sinds deze week zijn na de veranderingen de interferentie weer teruggekomen, ook bij de horizonbox.
Ik weet niet of het ligt aan de splitter, want de laatste monteur heeft bij de AOP (in de meterkast) weer een splitter gezet.
We hebben al zo'n lang dossier bij ziggo sinds september 2014 dat ik er moedeloos van wordt.
De slechte kwaliteit ontvangst van RTV utrecht en RTV gelderland zijn problematisch.
De sterke kanalen zoals nederland 1 e.d. zijn goed.
Maar bij de vorige keren tijdens de installatie van de horizonbox was het ontvangst van rtv utrecht e.d. ook goed.
Alleen hadden we op de horizonbox toen af en toe een haperend beeld en wegvallen zoals code 2020.
Meestal kwam het beeld daarna na zo'n 20 seconden weer terug.
Dus nogmaals het ene opgelost en het andere weer terug.
Weer contact opgenomen met de helpdesk van ziggo en raad eens er komt weer een monteur langs van ziggo.
Alleen heb ik toen gezegd, maak eens een rapport want nu lopen de monteurs steeds in een kringetje.
De ene plaats een splitter met nieuwe kabels en de andere haalt ze weer weg.
Kom eens met een oplossing. Want ik ben nu zo langzamerhand klaar met ziggo.

vr.gr. Abraham.

p.s. ik heb drie tv's. in de kamer een horizonbox, in de slaapkamer een kleine horizonbox (werkt samen met de horizonbox in de
kamer). en in een andere slaapkamer een humaxbox.

alle mediaboxen hebben nu een interferentie.
by the way: je hebt hier vlak bij een hoofdkantoor van KPN met vele antenne's. volgens ziggo hebben ze daar geen last van.
 
Matty
Beste Abraham,

Ik heb het webcare team geattendeerd op je probleem misschien kunnen die iets voor je betekenen.

Met vriendelijke groet,

Matty
 
Black Tiger
Ik hoop dat webcare je kan helpen, dit vind ik echter wel vreemd:

Quote

je hebt hier vlak bij een hoofdkantoor van KPN met vele antenne's. volgens ziggo hebben ze daar geen last van.

Zolang het geen antennes zijn van Digitenne dan. Want het is bekend dat bepaalde frequenties van Digitenne storend werken op de Ziggo apparatuur. Vandaar ook dat men geisoleerde kabels legt als er problemen zijn.

Anyway, daar ben je verder ook niet echt mee geholpen vermoedelijk, maar het loont zich misschien wel voor Ziggo om dat eens na te gaan of daar geen Digitenne zenders tussen zitten.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing 4G signalen op humaxbox en horizonbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Advertentie