obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wil mij niet als klant
berg030
Ik probeer al een maand een Ziggo Internet en TV contract af te sluiten. Dit lukt niet. Als ik mij aanmeld, wordt de aanvraag dezelfde dag weer geannuleerd. Als ik bel krijg ik de opmerking dat er iets fout is in het systeem maar weten niet waarom. Ik heb nu al drie keer gebeld en iedere keer hetzelfde antwoord. Ook een klacht per mail ingediend omdat het telefonisch niet mogelijk is volgens de dame aan de telefoon. We hebben geen klachteningang zij ze. Dus maar per mail de klacht ingediend, netjes een nummer gekregen maar het is alweer 8 dagen geleden en niets gehoord. Zijn er andere mensen die ook deze ervaring hebben? Het is zo vreemd dat je geen enkel bericht krijgt dat je aanvraag geannuleerd is en ook niet waarom. Ik werk in het onderwijs maar kan alleen mijn werk doen met een telefoonverbinding wat goud geld kost.
 
Black Tiger
Da's inderdaad wel erg vreemd.
Misschien gaat er iets mis door een naamgenoot ergens of door een andere oorzaak.

Ik heb Webcare voor je op dit bericht gewezen, die kunnen je vast wel helpen.
Mocht er geen reactie komen (wel enkele dagen wachten, want zij hebben het vaak druk) kun je ook nog via Twitter en/of Facebook bij webcare proberen.
Maar over het algemeen nemen ze hier ook wel contact met je op.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hoi Berg030,

Wat vervelend zeg. Natuurlijk willen we jou wel als klant verwelkomen. Hier wil ik graag beter naar kijken voor jou. Zou je ons een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer en naam waarop je de bestelling hebt gedaan? Ik kan er dan verder voor je induiken en uitzoeken wat de reden van het annuleren is.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
berg030
Dank je black Tiger.

Ik heb al een berichte gestuurd. Als oud @home medewerker ben ik dit niet gewend. Ik heb de callcenters ondersteunt op applicatiegebied en had altijd wel een goed gevoel en er was hart de het bedrijf.

Ik wacht even af.
 
Black Tiger
Graag gedaan Berg030.
Tja er is veel verandert, callcenters worden tegenwoordig uitbesteed aan firma's als 24help en soortgelijken.
Echte medewerkers van het bedrijf zelf zijn dan een stuk beperkter en wegens het grote verloop bij callcenter medewerkers, de kennis ook.

Anyway, hopelijk wordt het snel voor je gefixed.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil mij niet als klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie