obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
stroom verbruik?
nubro01
Het blijkt dat mijn Cisco 3925 vervangen mag worden, na jaren trouwe dienst. De Cisco 3925 verbruikt 22 watt. Volgens Ups zijn de nieuwe modems zuiniger, maar op hun website staat niets over het verbruik en of het modem terug schakeld als er niemand er gebruik van maakt. Heeft iemand al een overzicht gevonden over het stroomverbruik van de diverse Ziggo modems?
 
Black Tiger
Ik vond hier (klik) een onderwerp met diverse stroomverbruik, ook van de Technicolor.

Maar de kans is groot dat je een Connect Box krijgt, dat zijn de nieuwste dacht ik. Daarover heb ik nog niets kunnen vinden. Misschien kun je er eens naar Googlen.
De Technicolor modem staat wel in dit onderwerp vermeld.

Hoe dat zit met terugschakeling van energie is me niet bekend. Ik heb ook een Cisco 3925 en werkt nog tot volle tevredenheid. Mij was niets bekend over automatische terugschakeling bij geen gebruik.
Maar hier is er ook vrijwel altijd wel iets in gebruik. Smile
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Wanneer de modem wordt vervangen, zal je hoogstwaarschijnlijk een Connect Box ontvangen. Het stroomverbruik (per uur) hiervan is als volgt:
Bij volle belasting: 11,9 W
Standby < 8 Watt (EU-norm)

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Gewijzigd door Ziggo Webcare op 27-03-2017 14:42
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'stroom verbruik?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
vage problemen met EVW3200 na stroom uitval Firmware : 2 30-01-2013
warmte ontwikkeling / stroom verbr Cisco 8455 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 28-03-2010
Advertentie