obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
extra horizonbox valt weg
erikgalien
laatste tijd zomaar spontaan geen contact met mijn extra horizon box , pas na 4 of 5x reset weer contact met hoofdbox, eerder nooit last en er is niets veranderd , wat kan het zijn???
 
MisterSenseo
Op welke manier zijn de 2 boxen met elkaar verbonden ?
Als het bijvoorbeeld draadloos is en het is 2,4Ghz dan kan het gevolg zijn van drukker worden van WiFi in uw omgeving.
Als het Coax is kan het gevolg zijn van corrosie ( vervuiling of aanslag ) van stekkers/connectoren.
Als het bedraad netwerk is kan het gevolg zijn van een draadbreuk in een ethernetkabel.
Laat even weten hoe de installatie in elkaar steekt ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
erikgalien
verbonden via coax, maar van corrosie is geen sprake is ook maar af en toe dan weer weken geen last
 
ivco
Ik zou de coax er af gooien en via utp kabel rechtstreeks van extra box naar de hoofd horizobox .
Bij mij was het ook zo met coax.
Elke keer geen verbinding.
Nu heb ik utp en heb geen probleem meer.
 
passg00
Is ook het advies van de monteur die bij mij kwam voor dezelfde klacht: rechtstreekse utp verbinding tussen de 2 boxen.
 
erikgalien
dat is een probleem wil geen kabels meer in het zicht en kan de utp niet kwijt via mijn woonkamer
 
MisterSenseo
Enige wat ik je dan kan aanraden is Wifi 5Ghz en dan jezelf maar berusten in af en toe wegvallen.
Mijn ervaring is een redelijk goede verbinding op 5Ghz tov UTP, in mijn ogen de beste oplossing als je geen bedrading kunt trekken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
erikgalien
ga binnenkort wel ff hobbyen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra horizonbox valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie