obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Langdurige kwestie...
Manus
Hallo allemaal,

Vanaf Mei ben ik nu bezig om te krijgen waarvoor ik betaal , namelijk voor 16000 download en voor 3000 upload, dit haal ik bij lange na nog steeds niet en dat is balen. Was vandaag 10340Dl en 2240Ul.

Vele telefoontjes (lange wachttijden) en mailings later krijg ik nog steeds te horen dat het bekend technisch probleem is en ik maar moet afwachten wanneer zich een oplossing voordoet.

Het wordt de hoogste tijd dat men andere providers op hun kabelnet toelaat die wellicht hun beloften wel hard kunnen maken, Ziggo lukt dat niet.

Ik verwacht restitutie van het teveel betaalde , hoe denken jullie daarover ??

groet van een balende Ziggo klant.

Manus.
 
Zippo
Als ziggo erkent dat het een technisch probleem is dan betekend dat ziggo niet kan leveren wat het beloofd. Het verschil tussen de werkelijke snelheid en de beloofde/betaalde snelheid moet dan verrekend worden. Zoek daartoe het 'mindere' pakket wat aan je huidige snelheden voldoet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Manus
Nee Zippo, ik zoek geen ander pakket maar wil dat Ziggo nu eens waarmaakt waar ik voor betaal, ik ga dat dus niet omzetten in een ander pakket zoals jij voorstelt ?

Verder roep en schrijf ik daar (Ziggo) tegen lui die niet horen willen en tegen muren die ik niet slechten kan !

Vraag me ook af of plaatsen in dit forum enige bijdrage zou kunnen leveren ter oplossing !
 
bigjoe
Als het technisch niet mogelijk is om die snelheden te halen moet Ziggo dit ook niet aanbieden. Op die manier heb je geen andere keus dan een lager abonnement of een andere isp te kiezen. In ieder geval hoef je je dan niet druk te maken dat je teveel betaald voor iets wat ziggo niet kan waarmaken.

Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
Zippo

Quote

Manus schreef:
Nee Zippo, ik zoek geen ander pakket maar wil dat Ziggo nu eens waarmaakt waar ik voor betaal, ik ga dat dus niet omzetten in een ander pakket zoals jij voorstelt ?

Verder roep en schrijf ik daar (Ziggo) tegen lui die niet horen willen en tegen muren die ik niet slechten kan !

Vraag me ook af of plaatsen in dit forum enige bijdrage zou kunnen leveren ter oplossing !



Dan heb je me verkeerd begrepen. Wat ik heb trachten te zeggen is het volgende. Zolang ziggo niet de beloofde snelheid levert, maar snelheid uit een 'minder' pakket moet je het verschil terugkrijgen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Manus

Quote

bigjoe schreef:
Als het technisch niet mogelijk is om die snelheden te halen moet Ziggo dit ook niet aanbieden. Op die manier heb je geen andere keus dan een lager abonnement of een andere isp te kiezen. In ieder geval hoef je je dan niet druk te maken dat je teveel betaald voor iets wat ziggo niet kan waarmaken.


Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.


Eheh...je hebt gelijk, tot zolang moet ik ipv. matjes €€ kloppen...en die stofzuiger staat volop aan bij ziggo....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langdurige kwestie...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie