obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Qnap NAS krijgt geen internet toegang
JeroenVanDerBurg
Ik kan hem wel op het intern netwerk bereiken, maar zelf komt de nas niet bij het internet.
Ik ben net over van Telfort naar Ziggo,
Bij Telfort werkte het ok.
Ik heb de dns allebei op Google gezet (8.8.8.8 en 8.8.4.4), en mijn default Gateway staat op
"The system will detect adapters that can reach the Internet and set one of these as the default gateway"
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Gewijzigd door JeroenVanDerBurg op 02-04-2017 19:58
 
Black Tiger
Ik heb zelf een Qnap nas, een TS-212 maar volgens mij verschilt dat allemaal niet zo qua instellingen.

Waarom heb je die DNS allebei op die van Google gezet? Ik krijg daarbij het idee dat je statische instellingen gebruikt.
Het beste kun je DHCP gebruiken oftewel automatische instellingen, ook voor DNS in elk geval zeker even om te beginnen.

Kun je een screenshot maken van je netwerk instellingen en het type Qnap vermelden? Dan kan ik misschien beter helpen.
Ik neem ook aan dat ie bekabeld zit aangesloten of gebruik je wifi?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Qnap NAS krijgt geen internet toegang', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie