obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten
Peter-moeder
Beste,

Al weken ervaren wij grote problemen met het ZIGGO Alles in 1 - abonnement van mijn moeder ( klant xxxxxxx).
Zij woont in een appartement waar al jaren een gemeenschappelijke ZIGGO kabelaansluiting is.
In het contact met ZIGGO voordat (!) het abonnement is besteld, werd dit bevestigd en men gaf aan dat het TV bedrag op de facturen steeds in mindering zal worden gebracht.
Tot op heden ( 4 maanden ) is dit nog niet gebeurd.
Regelmatig hierover gebeld. Kostte mij veel tijd, kosten voor bellen en ook heel, heel veel ergernis.
ZIGGO kent veel gescheiden afdelingen, niemand kan iets uitrichten, hooguit doorgeven aan een andere afdeling. Zo ga je geen geld verdienen natuurlijk !
In een van de laatste contacten ( ongeveer een maand geleden ) ontkende ZIGGO, dat er op dit adres een gemeenschappelijke aansluiting aanwezig was.
Dit deed voor mij de deur dicht en ik heb het abonnement in hetzelfde telefoongesprek beëindigd.
Dat werkt dan wel weer snel, want binnen 24 uur kon moeder niet meer internetten en naar buiten bellen.
Na overleg met mijn moeder besloten om ZIGGO nog 1 kans te geven en gevraagd de techniek z.s.m. weer vrij te geven.
Hier wachten wij nu al weer weken op, zonder enig teken van vooruitgang. Al die tijd kan zij niet naar buiten bellen.
Wel vandaag weer een aanmaning om de spullen terug te sturen en anders volgt er een factuur van EUR 85,=
Ook deze mail is afkomstig van "Klantenservice".
Van klantenservice is er bij ZIGGO echter -op basis van deze ervaring- geen enkele sprake.
Als laatste redmiddel probeer ik nu dit forum, in de hoop dat iemand dit oppakt.
En dan graag iemand die sterker is dan de interne systemen, want die gaan rucksichtlos hun eigen gang.

Groeten,

Peter.

Edit: klantnummer verwijderd.
Gewijzigd door Zippo op 13-04-2017 13:14
 
Ziggo Webcare
Goedemiddag Peter,

Vervelende situatie zeg Sad Dit is echter een openbaar forum voor Ziggo gebruikers. Advies om in eerste instantie het klantnummer uit jouw bericht te verwijderen. Daarnaast zou ik je willen vragen om mij een privébericht te sturen met het adres en wat nu precies de bedoeling is (moet het oude telefoonnummer weer opgevoerd worden / welk abonnement wil je moeder afnemen?). Ga ik het voor je oplossen.

Groet, Ben
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen : 8 05-11-2016
Ziggo overname T-Mobile gaat niet door Ziggo mobiel telefonie : 1 05-02-2016
Advertentie