obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet
Dinky
Sinds vandaag geen internet en telefoon. Modem (connect box) gereset, maar dat biedt geen oplossing. Modem blijft staan met wifi en internet icoontje verlicht. Telefoonicoontje blijft uit en geen internetverbinding
Contact opgenomen met klantenservice. Zij kunnen het modem niet uitlezen en stellen voor een monteur langs te sturen. Dat kan echter pas over een week!!!!!
Shock
 
Parel
Upc service heet dat.
Ik moet de laatste tijd ook twee keer in de week modem resetten
Clap
 
Black Tiger
@Parel: A.u.b. geen reacties plaatsen zonder toegevoegde waarde die ook niet ter zake doen.
Dat jij je modem moet resetten zal een heel andere oorzaak hebben en het heet inmiddels ook Ziggo en geen UPC.

Ik stel voor dat jij een nieuw onderwerp maakt en daarin je probleem uit legt, dan is het ook veel eenvoudiger om te proberen je te helpen het euvel opgelost te krijgen indien mogelijk.

@Dinky: Een week is wel wat erg lang. Ik heb Webcare voor je op dit onderwerp attent gemaakt.
Grote kans dat zij je sneller kunnen helpen. Even afwachten tot zij reageren.
Greetings, Black Tiger
 
Dinky
Probleem opgelost. Enige tijd geleden kreeg ik een nieuw modem opgestuurd. Omdat die het niet bleek te doen, heb ik die teruggestuurd en mijn oude modem weer ingeschakeld. Echter, ergens in het proces van Ziggo is besloten om het serienummer van het nieuwe (maar teruggestuurde) modem te activeren. Hierdoor werkte mijn oude modem niet meer. Na veel heen en weer berichten te hebben gestuurd kwam dit boven water. Oude modem weer geactiveerd bij Ziggo en voilĂ 
 
Black Tiger
Kijk aan.
Fijn te horen dat het opgelost is.
Bedankt voor de terugkoppeling! Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie