obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO
Chou
Mijn 1e speedtest bij Ziggo naar de overstap van Online.
Bij Online had ik een 30 Mbps VDSL2 abonnement en kreeg amper met veel moeite rond de 18 bij Ziggo heb ik nu een 25 Mbps abonnement en zie mijn eerste resultaat draadloos gemeten
6339825023
Dit is absoluut TOP.
 
Black Tiger
Dat is zeker top, maar dat is het verschil tussen A(V)DSL en kabel.
Bij ADSL/VDSL ligt de te halen snelheid aan de afstand van je woning tot de centrale en de kwaliteit van de bekabeling.

Bij kabel krijg je gewoon wat bij je abo staat. Smile
Greetings, Black Tiger
 
Chou

Quote

Black Tiger schreef:

Dat is zeker top, maar dat is het verschil tussen A(V)DSL en kabel.
Bij ADSL/VDSL ligt de te halen snelheid aan de afstand van je woning tot de centrale en de kwaliteit van de bekabeling.

Bij kabel krijg je gewoon wat bij je abo staat. Smile

Normaal heb je minder snelheid als je draadloos werkt en ik werk alleen maar draadloos dus ik ben dik tevreden hoop dat dit ook zo blijft.
 
Black Tiger
Ooooh dan heb ik niks gezegd. Je kunt overigens beter op het beantwoorden knopje drukken dan op het quote knopje. Hele berichten quoten doen we normaliter niet. Wink

Draadloos kan bij Ziggo ook een crime zijn hoor. Temeer daar veelal het wifi bereik van een aantal Ziggo modems nogal te wensen over laat.

Dus laten we inderdaad hopen dat het zo blijft.
Greetings, Black Tiger
 
Chou
OK zal er aan denken en hoop inderdaad dat het modem geen kuren gaat vertonen.
 
Ziggo Webcare
Dat ziet er goed uit, Chou. Heb je ook al gekeken hoe je het maximale uit jouw wifi kan halen met behulp van onze website (https://www.ziggo.nl/wifi)? En als jouw apparaat geschikt is, kijk dan eens naar de 5 Ghz verbinding. Iets minder groot bereik maar vaak wel hogere snelheden over wifi. Succes! :-)
Gewijzigd door Ziggo Webcare op 01-06-2017 09:34
Ziggo Webcare
 
Chou
Nee ik heb nog niet gekeken op de website maar heb wel gemerkt dat de snelheden erg sterk schommelen 1/3 minder maar ik wacht wel even af hoe het zich verder ontwikkelt.
6342442890
Mijn abonnement is gisteren ingegaan maar heb nog niet alle info zoals e-mailadres en wachtwoord had dit wel verwacht dus een minpunt voor Ziggo.
 
Black Tiger
Dat ka ook wel eens aan de server liggen. Nu heb je Dusseldorf, bij de vorige test had je Luik.
Dus het is wel handig als je bij speedtest gaat testen dat je dat je dat bij enkele servers doet.
Ik doe meestal 1x de automatische en daarna Luik. Of als de eerste Luik is doe ik daarna eentje in Duitsland of Amsterdam of zo.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
6347229483
Als ik eerlijk ben altijd bekabeld testen dan weet je wat je modem echt doet wifi is van te veel factoren afhankelijk dat je daar niet echt een oprecht resultaat kunt krijgen..

ik heb een 180/30 abonnement dus ik ben dik tevreden..
 
Matty
6347235241
6347237827
6347240513
6347242839

en totaal out of de box gedachte Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn 1e speedtest bij ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie