obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wifi slecht en vage service?
protected
hallo.

ik heb al een vrij lange tijd last van slecht wifi en kabel internet. wij hebben meerdere malen de ziggo helpdesk gebeld en ook al 3x een monteur langs laten komen.
Alleen het is iedere keer weer het zelfde probleem. ook hebben wij ongv 2 maanden geleden een nieuwe modem gekregen waarover er gezegd werdt dat het alle problemen zou oplossen (Nou niet dus helaas).

ik zal wel even kort uitleggen waar dit over gaat.

elke keer als wij naar ziggo bellen krijgen wij steeds een ander verhaal te horen over wat er mis zou zijn. De ene zegt dat het aan onszelf ligt terwijl de ander zegt dat het aan een of ander kastje ligt die in een dorp naast ons staat.
ook valt het mij op dat de monteurs een raar verhaal ophangen. de ene zegt dat ons modem kapot zou zijn, prima we kregen een nieuwe binnen. terwijl de ander zegt dat het ligt aan dat er iets verkeerd geinstaleerd is door een andere monteur en dat het uberhaupt wonderbaarlijk is dat hij een beetje zou werken.

ook hebben wij al meedere keren de modem laten resetten omdat een helpdesk medewerker zei dat er een of andere storing uit december 2016 nog in het register zat die blijkbaar een conflict gaf ofzow.

ik snap natuurlijk dat het voor jullie als mede-ziggo abbonees ook lastig is om dit te kunnen verhelpen. maar zijn er meerdere mensen die in de buurt van Leiden wonen die dit ook hebben?

mvg, Simon
 
Black Tiger
Nou weet je wat, dit is wel een apart probleem.
Het zal toch duidelijk moeten worden of het inderdaad om een oude storing gaat, een verbinding naar een externe kast of iets anders.

Aangezien er ook al sprake is van meerdere modems, en tevens monteurs die elkaar schijnbaar tegen spreken, leek het mij het beste om Webcare hier even op te attenderen.
Die kunnen ook het hele verloop van de situatie en de meldingen nakijken en beter beoordelen wat er aan te doen is.

Ze nemen vanzelf in dit bericht contact met je op.
Greetings, Black Tiger
 
protected

Quote

Black Tiger schreef:

Nou weet je wat, dit is wel een apart probleem.
Het zal toch duidelijk moeten worden of het inderdaad om een oude storing gaat, een verbinding naar een externe kast of iets anders.

Aangezien er ook al sprake is van meerdere modems, en tevens monteurs die elkaar schijnbaar tegen spreken, leek het mij het beste om Webcare hier even op te attenderen.
Die kunnen ook het hele verloop van de situatie en de meldingen nakijken en beter beoordelen wat er aan te doen is.

Ze nemen vanzelf in dit bericht contact met je op.


Hallo BlackTiger.

Ik heb al meerdere malen geprobeerd hun te contacteren per twitter. ook hebben wij al meerdere keren gevraagd of ik mn postcode wou sturen in DM. alleen ik krijg helaas elke keer daarna geen reactie meer waardoor ik een beetje het vertrouwen er in kwijt ben geraakt. (daarom ben ik ook lid geworden van dit forum)
 
protected
Hallo BlackTiger.

Ik heb al meerdere malen geprobeerd hun te contacteren per twitter. ook hebben wij al meerdere keren gevraagd of ik mn postcode wou sturen in DM. alleen ik krijg helaas elke keer daarna geen reactie meer waardoor ik een beetje het vertrouwen er in kwijt ben geraakt. (daarom ben ik ook lid geworden van dit forum)

Ik heb nu maar even opnieuw geprobeerd een Dm te sturen. nu maar afwachten
Gewijzigd door Black Tiger op 17-06-2017 14:35
 
Black Tiger
Het beste kun je altijd eerst even hun antwoord hier afwachten.
Ze vragen je dan vanzelf hun een pm/dm te sturen.

Komt wel goed. Tot nu toe heeft hier altijd iedereen antwoord van ze gehad.
Kan nu wel even duren omdat het nu weekend is.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Wat een gedoe en balen dat je niet goed geholpen wordt. Wil je ons een privébericht sturen op dit forum met daarin jouw adres, klantnummer, Twitternaam en verwijzing naar dit topic?
Dan kunnen we aan de slag en gaan we ervoor zorgen dat je weer ongestoord kan genieten.

Groet,
Pim van Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi slecht en vage service?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie