obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
horizon
Jean Surplus
Ik krijg de laatste maand voortdurend haperende beelden en dat begint op SBS6. Na het resetten gaat het weer een tijdje goed maar mijn vraag is dan ook ligt het aan mijn bedrading wat ik vreemd vind als het vanaf het begin van installatie horizon al goed gegaan is. Hoe kan ik testen of het bij mij ligt of in de aansluiting van buiten. Het enige wat ik kan doen of de signaalsterkte goed is en dat doet hij. Waar kan ik foutcodes vinden.? Waarom SBS6 ? Ik kan dan ook niet meer terugkijken. De tv gids is een rommeltje dan geworden.
 
Matty
Beste Jean,

Als ik U was zou ik even contact opnemen met de klantenservice en het probleem goed uitleggen zeker als de tv gids een rommeltje is hun kunnen het signaal wat uw horizon box ontvangt ook zien en wellicht van goed advies voorzien..

Een belletje naar hun kost niets Smile

groeten

Matty
 
Jean Surplus
Thx
 
Matty
Jean,

Graag gedaan laat je nog even weten wat de uitkomst is ?

Groeten Matty
 
Ziggo Webcare
Balen dat je problemen ervaart. In veel gevallen blijken haperingen toch veroorzaakt te worden door signaalproblemen. Zie ook http://bit.ly/BlokkenCommunity voor meer uitleg.

Wat betreft de EPG: wil je http://bit.ly/GidsLeegZMXL eens doornemen?

Mocht dit het niet oplossen, stuur dan even een privébericht met jouw klantnummer, adres en een verwijzing naar dit topic. Gaan we het signaal voor je nakijken Smile

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Jean Surplus
Hallo Matty. Ik heb de kabel vervangen beneden naar de horizon. Alhoewel ik geen afwijkingen kon vinden toch maar vervangen. Het beeld beneden is nu goed, maar dat heb ik vaker gehad. Wat wel gebeurd is tijdens replay en op NPO1 kun je dan doorspoelen komen de haperingen terug. Ook de andere zenders gaan dan weer raar doen. Boven heb ik nog een ir.deto staan. Daar heb ik nu de laatste tijd ook haperingen op alle zenders. Nooit gehad. De ontvangst is 42% en signaalsterkte 100%. De berichten E6 geeft wel wat foutjes aan. Waar moet ik dit zoeken, ook in de kabels? Ziggo geeft dat altijd aan, vervang de kabels maar, en soms hebben ze gelijk maar als je geen afwijkingen vind is het lastig zoeken. Of door de retour signalen moet alles veel gevoeliger zijn geworden. Dus nog maar even zoeken.
Groet Jean
 
Matty
Beste Jean,

Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken..

groeten Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie