obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro
Nietes
Klasse Clap Ik zal als ik thuis ben ook eens een L2TP verbinding aanmaken, maar met mijn ( trage ) snelheid ( 40/4 ) zal het niet veel uitmaken
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Klasse Clap Ik zal als ik thuis ben ook eens een L2TP verbinding aanmaken, maar met mijn ( trage ) snelheid ( 40/4 ) zal het niet veel uitmaken


Misschien heb je dan wel een mega strakke verbinding hihi.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Met bijbetaling aan Ziggo vast wel Grin
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Met bijbetaling aan Ziggo vast wel Grin


ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
Kleine update:

Mét VPN L2TP aan, op usenet met unlimited speed bij Eweka haal ik ( wel heel erg schommelend ) een gemiddelde snelheid van rond de 150Mbit......zélfs met SSL aan in Newsleecher......
Erbij melden dat mijn 1ste generatie Core i7 niet heel veel meer aankan op usenet, zonder VPN haal ik stabiel rond de 200Mbit met uitschieters naar 230Mbit, dus die average 150Mbit met VPN is in mijn ogen echt niet slecht.
Ikke is blij......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Johan63
Ok, deze VPN aanbieding gaat via Stacksocial, welke niet erg betrouwbaar is.
Ik heb dus contact opgenomen met vpnunlimited en krijg als antwoord dat het een partner verband betreft en een speciale aanbieding is bij stacksocial.
De aanbieding is nog 4 dagen geldig (vanaf nu) maar moet erbij zeggen dat ik, zojuist bij de registratie op dit forum, werd geweigerd ivm het ip-adres (VPN stond aan)
Kortom, ik ga wel gebruik maken van de aanbieding
 
Black Tiger

Quote

De aanbieding is nog 4 dagen geldig (vanaf nu)

Yeah right... dat lijkt maar zo. Grin Die aanbieding is al meer dan een jaar geldig en ze doen alsof ie dus binnen een paar dagen stopt maar hij blijft gewoon lopen.
Ik heb hem ook via Stacksocial gekocht. Volgens mij zelfs in 2015. Smile
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
https://www.bestvpn.com/privacy-news/...dium=email

Leuk als je een Amerikaanse Vpn hebtFrown zoals VPN Unlimited.
Wat vinden jullie, veilig of niet?
Stja Annoying
 
Black Tiger
In Europa is het niet veel beter hoor.
100% veilig is het nooit, maar met VPN is in elk geval veiliger dan zonder VPN.
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Ik heb toch een Lifetime Subscription dus ik gebruik hem wel, doe geen gekke dingen Smile maar ik vroeg het me eigen gewoon af
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws : 2 20-06-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger Klacht over Ziggo : 11 27-01-2012
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro Algemeen : 3 07-10-2009
Advertentie