obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen POP accounts
renegerards
Hallo,
Ik heb sinds een week of 2 problemen met mijn e-mail bij Ziggo. Ik werk via Outlook 365 en heb alleen maar POP accounts aangemaakt. Sinds de genoemde periode blijven e-mailtjes die ik binnenhaal in Outlook op de server staan. In de instelling van de pop-accounts heb ik geen vinkje staan bij "Er moet een kopie op de server blijven staan".
Tevens ondervind ik problemen bij webmail van Ziggo. Als ik daar de mailtjes uit mijn postvak In verwijder, gaan ze niet naar mijn prullenbak, maar verdwijnen gewoon en ik krijg de melding dat de aanmeldgegevens naar de emailserver http://imap.ziggo.nl fout lijken te zijn.
René Gerards
Herkennen jullie dit probleem
 
Black Tiger
Het probleem op zich ken ik niet.
Aangezien er gezeurd wordt over aanmeldgegevens, lijkt het er op dat er ergens iets mis gaat met de synchronisatie tussen webmail en wachtwoord op de server en vermoedelijk ook pop3 en wachtwoord.

Wat ik zou proberen is om in te loggen op Mijn Ziggo. Dan daar het email wachtwoord te wijzigen in iets anders. Probeer dan daarmee in te loggen op webmail en kijk of het dan wel werkt.
Zoja, dan ook dat wachtwoord wijzigen in je Outlook 365 dan is de kans groot dat het goed blijft gaan.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Het probleem is bij ons bekend en we hebben het in onderzoek. Excuses voor het ongemak!
Ziggo Webcare
 
renegerards
@Ziggo Webcare. Dank voor jullie reactie. Ben benieuw wat er uit komt.
 
nl3prc
Het werkt weer Clap
Zowel waarom dan niet
 
Black Tiger
Ja ik merkte het ook, kreeg opeens mails dubbel binnen, zelfs vanaf 10 augustus, de meesten had ik al eens binnen gehad. Grin
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen POP accounts', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Opname problemen met Horizonbox Frequently Asked Questions : 4 29-11-2015
Advertentie