obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Connect box
Tex
Beste,
Gewijzigd door Tex op 21-10-2017 15:40
 
MisterSenseo
Ik wil de boel niet bagataliseren maar zowel Facebook als Whatsapp hebben de afgelopen weken flinke storingen gehad en ook ik heb hetzelfde probleem ondervonden, maar sinds de melding dat de storingen verholpen zijn heb ik ook geen problemen meer ervaren.
Misschien een idee om het eventjes aan te zien ?
Ik heb ook een Connectbox maar ik had het probleem ook op 4G en op WiFi bij anderen die géén Connectbox hebben, dus ik twijfel eraan of het wel aan de Connectbox ligt.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Klopt, zelfs de dag nadat gemeld werd dat de Facebook storing opgelost was, lag ie er bij ons enige tijd volledig uit, was heel Facebook niet eens bereikbaar via de browser.
Dus ik zou eens kijken of het nu wel weer redelijk werkt. Facebook en Whatsapp zijn beiden van Facebook.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connect box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Advertentie