obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Samsung SMT C7140
Noordwijkerhout
Wegens verhuizing ben ik overgestapt van ZIGGO naar Delta Zeeland waar ook gebruik gemaakt kan worden van een Samsung SMT 7140 decoder.

mijn decoder werkt wel maar krijg ik wel dagelijks een E134-9 melding. Deze melding is heel irritant en Delta geeft aan dat het waarschijnlijk aan mijn decoder ligt. Nu zie ik dat mijn decoder, die ik zelf in Leiden heb aangeschaft, een zeer specifieke "Ziggo" smaak heeft. Meldingen mbt foutmeldingen verwijzen naar ziggo website. Interactieve TV van Ziggo blijft ook ingecodeerd in de decoder..

Decoder heeft nieuwste firmware.

Wie weet hoe en of ik Ziggo uit mijn decoder kan krijgen?
 
Ziggo Webcare
Is het geen i34-9 melding? Deze geeft (wanneer je bij Ziggo zit) aan dat er een update nodig is, echter zit je op Delta netwerk. De firmware in de ontvanger is voor Ziggo ontwikkeld. Helaas is het niet mogelijk om de Ziggo firmware eraf te halen, maar volgens mij moet dit ook geen probleem zijn, het signaal is op dezelfde manier gecodeerd. Ik denk zelf eerder dat er iets mis is met het signaal maar dat de ontvanger hier een verkeerde melding over geeft. Misschien kun je de coaxkabel eens rechtstreeks in de tv steken en de tv naar analoge zenders laten zoeken? Als hier een zender tussen zit met ruis dan weet je in ieder geval of het signaal goed is. Ik denk echter dat je met dit soort problemen het beste contact met Delta op kunt nemen.
Groet,

Jelle van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Noordwijkerhout
Excuses de melding moet zijn 134-4

Uw geeft aan dat de firmware voor ziggo ontwikkeld is naar de decoder heb in niet bin ziggo gekocht dus hoe is de ziggo firmware geïnstalleerd?

Delta geeft niet thuis maar heeft gisteren mij wel een nieuwe smartcard toegestuurd. Als dit het probleem niet oplost dan zit de probleem in de decoder.

Aansluiten rechtstreeks us technisch niet mogelijk maar signaal us goed 100 procent. Kabel is nieuw. Alles is door mijn installateur net geïnstalleerd en getest. Signal is goed. Dit bevestigd ook Delta
 
Ziggo Webcare
Zoals je zelf al aangeeft in je eerste bericht ben je overgestapt van Ziggo naar Delta. Als je deze decoder hebt gebruikt in de tijd dat je nog klant was bij Ziggo dan is dat de verklaring dat er firmware van ons op staat.

Groet,

Mirsad
Ziggo Webcare
 
Noordwijkerhout
1. Ziggo eigen software begrijp ik maar waarom heeft Ziggo een eigen specifieke firmware? Firmware hoort generiek te zijn. Het apparaat is nota bene bij verschillende providers te gebruiken.

2. Niemand kan mij vertellen hoe ik de firmware kan vervangen. Apparaat is NIET door Ziggo geleverd dus waarom is Ziggo firmware geïnstalleerd?

3. Vraag aan ZIGGO: Hoe vervang ik uw firmware / software voor generiek firmware / software? waar heb ik getekend dat u mijn apparaat mag "overnemen"?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
SMT-C7140 Digitale radio of televisie storing : 3 14-03-2016
Advertentie