obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Voor problemen met het installeren van software. Het juist instellen van software.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Go App voor standaard Win 10 gebruiker Een oplossing
Gys
Ik heb op de laptop van Oma twee Accounts staan : 1) Een Admin, waar ik alleen zelf bij kan 2) Een Standard User wat Oma kan gebruiken. Op die manier raakt haar laptop niet in de knoop en is de kans op malware een stuk kleiner. Ze wil Max Verstappen kijken op haar laptop als het verzorgingstehuis de TV uitzet.

Hier is een oplossing :
1) Bel oma en vraag of ze nog iets van de super nodig heeft.
2) Ik log in als Admin en verhoog in de Windows Settings Oma d'r Account tot Admin.
3) Ik log uit, vraag Oma in te loggen en meteen daarna overal af te blijven. Ondertussen ruim ik de boodschappen op.
4) Terwijl Oma nog ingelogd is en nu Admin credentials heeft, zet ik de ZiggoGo App op haar laptop via de Windows Store. Moet ik wel inloggen met mijn eigen Windows Account om in de Store te komen.
5) Ik zet de ZiggoGo App in haar Taakbalk zodat ze snel bij Max Verstappen kan.
6) Ik start de ZiggoGo App. Alles werkt perfect.
7) Ik log Oma uit.
8) Ik log in als Admin.
9) Ik verlaag Oma d'r Windows Account van Admin weer naar Standard Windows User.
10) Ik vraag Oma in te loggen en de ZiggoApp te starten. Ondertussen zet ik een kopje thee.
11) Als ik terug komt staat Ronny O'Sullivan kampioen te worden.

Tja, simpel is anders Sad
Gys
 
Black Tiger
Simpelere zou zijn als Ziggo de app zou aanpassen dat een gewone gebruiker hem ook installeren kon inderdaad.

Maar deze workaround kan men zolang gebruiken. Dank voor het vermelden.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Go App voor standaard Win 10 gebruiker Een oplossing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie