obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen email ontvangen van casema
Sonja
Wij kunnen al weken geen email van casema ontvangen.
Wel versturen.
helaas werkt webmail ook niet
ik heb denk ik al meer dan zes keer een klachtenformulier ingevuld en met klem verzocht om me te bellen aangezien mijn mail het niet doet.
Helaas nog steeds niet vernomen
Ook heb ik een aantal keer gebeld maar het blijft het zelfde je staatminstens tien minuten in de wacht dus dat heb ik niet eens afgewacht

wie heeft dit nog meer
 
newty
je kunt wel mail versturen, maar niet ontvangen. nu heb je er niet bij verteld wat voor email programma je gebruikt. Maar omdat je zelf aangeeft dat webmail ook niet werkt, zit de fout waarschijnlijk in het wachtwoord. (als je er zeker van bent dat je gebruikersnaam altijd heeft gewerkt).
nu kun je het wachtwoord zelf opnieuw instellen op de site
Gewijzigd door newty op 16-10-2008 22:04
 
Who_cares_100
ik constateer dat ik zeer weinig mail binnen krijg
ik heb van af maandag 13 oktober geen mail meer ontvangen


als ik me zelf via een hotmail account een mail stuur komt dit wel aan
maar bv van marktplaats komt er niets meer binnen ??
ook van een forum aanmeldingen komen niet meer binnen
er is geen touw aan te knopen wat er wel binnen komt en wat niet
mij spam blijft ook leeg

heeft iemand hiervoor een verklaring ?
 
Sonja
het ligt niet aan het wachtwoord want ik kan wel in webmail maar daar komt ook geen mail binnen
en daarnaast ben ik helaas de enige niet hier bij onsin het dorp
Sad
 
Jovel
@sonja
ook hier, vul het feedback formulier van COAX NL links onder in, en wij gaan aan de slag
 
Sonja
ben maandag in tros radar over jawel ziggo Angry
 
Chris Bakker
Mijn casema/wnadadoo mail werkt ook niet meer. Via @ziggo.nl ook je casema/wanadoo en orange mail binnen zou moeten krijgen.
 
Sonja
Hallo Chris, net geprobeerd maar helaas
in ider geval bedankt voor je tip
 
Doggie
Ik vrees dan ook voor u het ergste. Dat is het feit dat men tijdens de migiratie of uw E-mail adres heeft verandert danwel gewoonweg laten verdwijnen. Ik heb een Gmail adres genomen en ben van het gezeur met de helpdesk af. Er is trouwens ook nog steeds geen reactie gekomen op mijn klacht per E-mail. Ik heb nog steeds een Ziggo combi abonnement (telefoon/kabeltv/kabelinternet. Ik denk dat ik met hetzelfde gemak mijn abonnement na ruim 5 jaar ga opzeggen als dat Ziggo met zijn klanten omgaat voor ruim 49 Euro per maand.Angry
Gewijzigd door Doggie op 24-10-2008 17:03
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email ontvangen van casema', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie