obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Horizonbox Update
Black Tiger
Kennis van me heeft zo'n Horizondoos.
Die geeft klaarblijkelijk aan dat er een update is.

Hij kijkt bijv. naar SBS6. Dan opeens blijft wel nog onderin de statusbalk van SBS6 staan, maar het beeld wordt zwart en bovenin verschijnt een balk met de tekst "check for update".

Hoe lang duurt het voordat die firmware update gevonden en klaar is? Hij heeft al eens 20 minuten gewacht maar dan staat er nog steeds hetzelfde.
Voor zover hij weet kan hij ook niet via de menustructuur naar updates zoeken.

Overigens heeft hij ook een rariteit, soms springt het ding vanzelf even op EPG en dan springt hij weer terug naar beeld.
Hij geeft ook aan dat hij meermaals per dag een update krijgt. Misschien dat er een update niet helemaal gelukt is dat deze euvels zich voor doen?

Maar de vraag is in elk geval hoe lang dit kan blijven staan en hoe lang hij moet wachten voordat de update klaar is.
Greetings, Black Tiger
 
Daaromdus
Via menu - opties - uitgebreide instellingen - Mediabox XL -Software-updates? Moet 't lukken.
Succes duur een minuut of tien-15
 
Daaromdus
Sorry, voor de update heette opties nog instellingen.
 
Black Tiger
Dank je wel, daar heeft hij het inderdaad kunnen vinden.
Is het misschien toch een van de laatste keren gelukt.

Toch vind ie dat het apparaat vreselijk traag gaat.
Als ie op volgende zender kiest krijgt hij beeld en komt de toon later, of het gebeurt omgekeerd.

En dat is sinds de laatste update dat ie zo bagger werkt zegt hij. Is daar nog iets aan te doen?
Greetings, Black Tiger
 
Daaromdus
Geen idee, heb ik geen last van.
Een mogelijkheid is misschien nog: Fabrieks-reset en daarna een halfuurtje rustig wachten tot ie weer on-line gaat.
 
Black Tiger
Oke, ga ik hem dat eens adviseren.

Bedankt voor je snelle antwoorden!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizonbox Update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Netflix op Horizonbox (kanaal 150 en via de App) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 11-02-2017
Advertentie