obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
2 externe box traag
Dennis29
Beste,

Op de slaapkamer heb ik een extra box van ziggo staan. Deze is verbonden via netwerk.
Echter denk je sneller te werken dan verbinden via een coaxkabel, dus niet Als beide kasten aanstaan dan is het zeer maar dan ook zeer traag, gewoon tv kijken kan maar iets op de schijf, of via on-demand, of terug kijken werkt bijna niet. Als je wilt spoelen kan je een bak koffie zetten. Boven werkt het bijna helemaal niet meer.
En vaak is het dan ook nog eens zo als je de hoofdbox op standby zet dat de extra box vaak 3 keer moet resetten. Dan nog moet je geluk hebben als deze blijft werken. Wij resetten standaard maar in de ochtend en avond de hoofdbox, maar garanties heb je gewoon niet.
Daarbij komt ook vaak voor dat de box, terwijl de AB op tafel ligt, op het menu van de hardeschijf schiet of op de ondemand pagina.
Let wel: alle kabels hierbinnen zijn doorgemeten, alles units zijn uitgewisseld, de hoofdbox is tig keer uit gewisseld.
Als er een monteur komt zijn de problemen weg, en als de monteur weg is na een paar uur komt de ellende weer terug.
De laatste monteur heeft gezien op zijn meeting dat er op mijn signaal soms dip zijn.
De monteur heeft de laatste keer alles doorgemeten hierbinnen en alle kabels zijn goed zo ook de units in de muur.
Je krijgt elke keer wel een compensatie van een paar euro maar ik wil gewoon eens kunnen genieten van het feit dat alles goed werkt. Dat er een keer iets niet werkt snap ik ook nog wel. Maar ik heb elke dag wel dat het niet werkt, moet gemiddeld 3 keer per dag de hele zaak uit en aan zetten.

Voor eens en altijd wil ik met KLEM vragen of ZIGGO mijn probleem goed onder de loep wil nemen en mijn probleem wil/kan/zal oplossen.
Het kan niet zo zijn dat ik hiermaar mee moet leren leven, daar betaal ik geen geld voor.

Dus graag advies en een oplossing voor mijn probleem.
 
MisterSenseo
Ik heb het webcareteam hierop attent gemaakt, het lijkt erop dat dit niet zomaar een kwestie is van een ditje of een datje oplossen.
Ik hoop dat zij iets meer voor je kunnen doen.

succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo Webcare
Ik ben bang dat we dit niet vanaf afstand kunnen oplossen en wellicht toch weer een monteur moeten sturen, maar we gaan kijken wat er mogelijk is! Wil je ons een privébericht sturen met jouw klantnummer, adres en bovenstaande bericht?

Groet,
Ben van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Dennis29
Ik heb een prive bericht verstuurd, heb je deze ontvangen?

Dennis
 
Matty
Hoi Dennis,

Via netwerk verbonden.. dat zou op zich absoluut geen problemen moeten geven ware het niet dat je netwerk ook het probleem kan zijn..

even een snel vraagje heb je je horizon box met een netwerk kabel met je modem verbonden? of heb je geen los modem?

zijn eigenlijk 2 vragen maar hopelijk leid het wel tot een oplossing

Met vriendelijke groet
je stadgenoot Matty
 
Dennis29
Dag Matty,

Nee, ik heb geen los modem, is via de horizon box verbonden.
En dus via Cat5 kabel, ja zou geen probleem mogen geven. Maar dat is het wel. Morgen komt er een monteur langs. Denk nu nummer 14.
 
Matty
Hoi Dennis,

Ik vroeg het omdat we ook wel problemen hadden met onze exra box nu hebben we hem via de coax verbonden en doet hij het prima vorige update van de horizon deed hij het beter via de lan verbinding Smile
Hebben hier wel een los modem waardoor we dus 2 gescheiden verbindingen hebben een voor het beeld van de extra mediabox en de andere voor de computers. en onze horizon box zit niet op die het modem aangesloten die doet alles met zijn eigen coax verbinding en moet zeggen dat werkt perfect.

Maar benieuwd naar de monteur..

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 externe box traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik mijn externe ip-adres veranderen? Hardware instellingen : 11 11-06-2017
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Vraag over Externe harde schijf Hardware instellingen : 7 07-04-2016
Snelheid traag Snelheid : 8 06-12-2015
Advertentie