obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen met iemand anders zn acount
Paddy
Hallo mn schoonzoon wilde op zijn account bij ons voetbal kijken , inloggen gaat niet voorheen trouwens wel , de inlog gegevens werken wel op zijn telefoon dus daar ligt t niet aan
 
Zippo
Hm. Op de telefoon wel, maar op een andere internetaansluiting niet.

Gaat het om allebei ziggo accounts?

Als dat niet het geval is loont het de moeite om een vpn verbinding op te zetten naar de internetaansluiting van de schoonzoon.

Zo zie ik caiway multichannel via een vpn naar mijn eigen netwerk thuis elders in de wereld.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Paddy
Normaal kon ik zeg maar met zijn inlog gegevens op onze computers of telefoons voetbal kijken en dat gaat niet meer
 
Paddy
OPGELOST
 
MisterSenseo
Fijn dat het opgelost is maar wat was de reden ?
Misschien kunnen we er anderen mee helpen als we weten wat de oplossing was ......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen met iemand anders zn acount', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk : 3 04-09-2016
inloggen UBEE UVW3226EU Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 18 27-06-2015
kan niet inloggen op cisco modem en ip adres is veranderd Ziggo Gebruikers Groep : 6 27-05-2015
Modem herstart als iemand ons belt Storing : 3 03-01-2015
Popup inloggen modem Algemeen : 2 14-10-2014
Advertentie