obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
settop box modem
lam
ik wil mensen even vertelen.dat als je onder bewind staat. en je contract loopt af.krijg je geen retour doos voor je settop en modem.er word gewoon geld afhandig gemaakt. ik heb er nu twee liggen plus modem heb er gvd voor moeten betalen. oplichting dus sta je oder bewind zullen er voor zorgen dat je schuld krijgt acterbaks volk
 
Matty
Best Iam,

Lijkt mij een vrij raar verhaal ?

Je weet dat als je contract afloopt dat je het modem en de settop box moet retouneren dit kan op verschillende manieren als je hier inderdaad lang mee wacht dan gaan ze de kosten op de ex-klant verhalen.
En of je nu onder bewind zit of niet maakt in dit geval helemaal niets uit.
De retour doos krijg je volgens mij op het adres waar ook de post heen gaat, het kan zijn dat dit naar je bewindvoerder is gegaan en dus niet nou jou toe, Neem contact op met Ziggo leg het uit en zeg dat je dolgraag de spullen alsnog wil retouneren dan is er vast wel iets te regelen.

Met vriendelijke groet,

Matty
 
Ziggo Webcare
Hi Iam,

Geen retourdoos ontvangen? Bel dan even met ons, stuur een e-mailtje of vraag een nieuwe doos aan via onze website (https://www.ziggo.nl/retourdoos). Mocht je er dan nog niet uitkomen, laat het ons dan weten. We helpen je graag.

Groet, Ziggo
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'settop box modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Advertentie