obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw
NLsosNL
Goedemorgen,

Ik ben verhuisd naar een nieuwbouw woning, nu kan ik daar geen abonnement afsluiten, omdat de kabel aansluiting niet geactiveerd is.

In mei had de aansluiting opgeleverd moeten worden, maar ergens is iets mis gegaan. Omdat er een wijk onderbreking gemaakt moet worden voor de aansluiting, moet Ziggo zich aan een aantal protocollen houden ivm informeren overige gebruikers in de wijk. Hierdoor krijg ik pas over een week of 6 een aansluiting.

Bij de Ziggo klantenservice van kastje naar de muur. Doorgestuurd naar aannemer, die ook niks kan zonder opdracht van Ziggo.

Gewenste oplossing: tijdelijke 4g WiFi modem met onbeperkt internet en Ziggo Go account voor televisie

(Ik heb overigens ook Vodafone, daar ben ik nu ook mijn extra's kwijt)
 
Zippo
Ik heb Ziggo webcare op je probleem geattendeerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo Webcare
Beste NLsosNL,

Het spijt me ontzettend dat je nog zo'n 6 weken moet wachten totdat je aansluiting gerealiseerd kan worden. Ik snap dat dit niet tevreden stemt en kijk graag met je naar de mogelijkheden. Stuur ons daarom een privébericht met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum (ter controle) en je mobiele telefoonnummer!

Vriendelijke groet,
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie