obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Telefonie van Ziggo,
werkt op het moment niet door storing. werkt op het moment niet door storing. 60%[9 stemmen]
geeft vaak problemen. geeft vaak problemen. 20%[3 stemmen]
werkt prima. werkt prima. 20%[3 stemmen]
nummer herkenning werkt niet. nummer herkenning werkt niet. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 15
 Onderwerp afdrukken
Veel klanten Ziggo zonder telefoon
Zippo
Honderden klanten van Ziggo zitten al weken zonder telefoonverbinding. Het bedrijf heeft tientallen extra werknemers ingezet om de problemen te verhelpen.

Volgens woordvoerder Gradus Vos doen de moeilijkheden zich voor in Groningen, Drenthe, Flevoland, Noord-Brabant, Limburg en Friesland. Het gaat om het vroegere verzorgingsgebied van @Home, dat met Casema en Multikabel is gefuseerd tot Ziggo. De bel- en ook internetproblemen hebben meerdere oorzaken.

"Het is een ingewikkeld verhaal," zegt Ziggo-woordvoerder Vos. "We hebben groepen klanten overgezet op andere apparatuur. Daarbij zijn dingen misgegaan."

Dat zelfde geldt voor het samenvoegen van de klantenbestanden van de drie bedrijven die in de fusie-onderneming Ziggo zijn opgegaan. Ook daarbij ging het nodige fout. Beide problemen versterkten elkaar en leidde tot een stroom van boze Ziggo-klanten, die niet meer konden bellen of andere problemen hadden.

Bron Dagblad van het Noorden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Midas
22-10-2008. In Zoetermeer is er vanaf het middaguur een algehele storing. Dat betekent: geen telefoon, geen radio, geen televisie, geen internet, geen email, geen internetbankieren. Kortom helemaal niets is mogelijk.

Wordt het niet eens tijd dat dit bedrijf zijn verantwoordelijkheden neemt?

Ik heb gehoord dat ook Online ingelijfd gaat worden bij Ziggo (er zijn al migraties gaande van wanadoo.nl en orange.nl emailadressen. Als dit juist is stap ik over naar KPN.
Ziggo? Ik wil er écht helemaal niets mee te maken hebben!
 
toy38nl
hmmm , wat een vooruit gang ziggo, ik den k dat zippo beter is .
van mij mag ziggo net als een zippo gewoon afbranden.

ongelooflijk, klanten service onbereikbaar na 20 a 10 ct p/m word stomweg de lijn verbroken.
Klachten brief geschreven , aangetekend en wel. `geen antwoord.

de ellende is dat het persoonlijk alarm er op aangesloten staat dus als ik onwel word dan ben ik niety instaat om de alrm centrale te bereiken omdat de ziggo lijn volledig dood is.
2x al gereset. an echt alles geprobeerd.

Deze maand gaat de opzegging de deur uit , dan maar weer een betrouwbare kpn lijn :0

John
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel klanten Ziggo zonder telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie