obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice ZIGGO dood???
sjaak1
Wacht nu al meer dan een week op een reactie van de Klantenservice/Helpdesk van Ziggo op mijn 'schriftelijke' vragen over mijn Ziggo inlogcodes. Heb inmiddels 447 minuten aan de tele-
foon 'gehangen' met de Helpdesk en NOG STEEDS zijn alle medewerkers bezet...???
Heb tussendoor wel enkele keren moeten ophangen omdat de batterij van de telefoon het uiteraard niet zo lang volhield. Heb inmiddels wel al voor meer dan 50 euro gebeld...met als resultaat NUL!!! @Home was slecht bereikbaar maar ZIGGO spant alle records. De telefoon
maatschappijen bestaan nog uitsluitend van het getelefoneer met helpdesks van Internet providers.
WIE KAN MIJ HELPEN???
Angry
 
Zippo
Mail naar de tros, dan kom je in de uitzending en wordt je probleem snel opgelost.

Een goed alternatief is het feedbackformulier van Coax. Die vind je linksonder op de site. Lid worden hoeft niet. Je probleem lossen zij op met Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ
Tjonge - Zei die aardige meneer van Ziggo niet dat je de directie moest schrijven in de Tros Radar uitzending over Ziggo?
 
DutchWilly
Je kan zo schrijven hoor

Woordvoerder GradusVos@office-ziggo.nl
marcel.nijhoff@office.ziggo.nl
Meerdere zoeken via Google naar @office.ziggo.nl
Groetjes...
 
MaXMhZ
Gelukkig zijn er ook goede medewerkers.

Een heleboel uitzendingen zijn tegenwoordig ook te zien via internet.

Het beste is om wel Internet Explorer te gebruiken. De verschillende browsers worden niet allemaal even goed ondersteund.

Uitzendinggemist.nl Hier kun je ook de radar uitzending bekijken. klik hier voor de radar uitzending over Ziggo


AlleKanalen.nl voor heel veel radio/tv kanalen
Gewijzigd door MaXMhZ op 04-11-2008 05:24
 
Sev
Dag gedupeerde Ziggo mensen ik ben er ook 1 van helaas!!!!!

58Jolanda ik ben helemaal mee eens met je, ik zit ook in het zelfde schuitjeShock
Ze beloven van alles wat niet waar is, ze komen hun afspraken niet na ze kunnen mensen niet aan de telefoon vriendelijk te woord staan. Ik vraag me af hoelang dit gaat duren en hoe kunnen ze onervaren mensen aan de telefoon laten zitten.

Ik denk dat @home iets beter was dan Ziggo het is een al grote bende daar bij Ziggo! Ze kunnen wel mooie reklames maken Alles-in-1pakket internet-telefonie-televisie. maar geen service verlenen aan de klanten. Sad

Al 2 weken ben ik bezig mijn pakket voor elkaar te krijgen maar helaas nog steeds niets geregeld bij Ziggo. Elkedag hang ik wel een uur tot 1,5 uur aan de lijn ik zet mijn telefoon op luidspreker en doe mijn werk thuis wat ik moet doen. Krijg k eindelijk iemand te pakken die kan mij dus niet helpen en wil me doorverbinden, vervolgens wordt de telefoon zomaar opgehangen ttuuuttt tuuuut
tjah lekker is dat zeg!!! Ik vraag me af wat ze heledag daar doen ze zeggen wel dat ze ontzettend druk hebben dan denk ik "belt heel Nederland Ziggo op ofzo"?
Of zijn ze gewoon aan het pauzeren, Of willen ze gewoon niet beantwoorden. ????????????

ShockShockShock ........Zo dit moest ff d'r uit!!!!


Shock
 
DutchWilly
Sev
Hi ik ben ook al lang bezig met het alles in 1 pakket ,krijg de gekste antwoorden ,dat het allemaal al ok is .
Waar je het meeste mee opschiet is tot nu toe,het Ziggo thuishulp te instaleren,daar kun je mee chatten met Ziggo en dat heeft mij in iedergeval zover geholpen,dat men toe geeft dat er aangewerkt word en het op zijn minst pas in December klaar is.En niet van alles op je mouwen spelden dat het allang werkt.
Nu is het in iedergeval zo dat je a geld kan terug vorderen omdat men ingebreke blijft.
Groetjes Dutch WillyWink
 
DutchWilly
ZIGGO THUIS HULP

http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/thuishelp/

Beter als telefoon kost namelijk niets!!!!!!

WillyGrin
 
Mavi
Mij wou die troela ook haar naam niet zeggen toen ik ernaar vroeg. Dat hoef ik u niet te vertellen zegt ze, en hangt op. Ik werd LOEIEND!
 
Zippo

Quote

Kloosterhooltje schreef:
Ik hoorde van een EX werknemer dat de man die bij de Tros die belofte deed ontslag heeft omdat hij deze belofte niet zou mogen maken . De zelfde bron meld dat de een na de ander op stapt bij Ziggo omdat men de druk niet meer aan kan . Ik had net een dame aan te telefoon die het zo wat uit jankte ... Als je ook alle dagen niks anders doet als de zooi op ruimen van een ander ... Er zou een giga groot personeels te kort zijn omdat er veel ziekte is en omdat er veel mensen op stapten .

Je zou dus gerust kunne zeggen dat de helpdesk op sterven na dood is.

Radar !! Met alle hun goede bedoelingen . Het helpt geen zak . Er zullen vast wel wet kantoren wezen waar je een wetje kunt leggen hoe lang deze op lichters nog bestaan . Want die zeep bel zal toch niet lang bij een blijven ..


Quote

Ferment neemt positie Evers over bij Ziggo
Martine Ferment is door Ziggo aangesteld als interim Directeur Klantenservice over. Ze vervangt Joop Evers, die al een paar weken ziek thuis zit.

De aanhoudende problemen bij kabelbedrijf Ziggo eisen hun tol. Directeur Klantenservice Joop Evers zit ziek thuis en lijkt niet terug te keren in zijn functie. Zijn positie is inmiddels overgenomen door Martine Ferment.

Ferment is directeur-eigenaar van Ferment Management en tevens bestuurslid van de Vereniging Contactcenters Nederland (VCN). Tot medio vorig jaar was ze directeur operations bij Wehkamp.

Bron Telecommerce

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice ZIGGO dood???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Onbeschofte klantenservice Klacht over Ziggo : 2 27-06-2021
Advertentie