obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Action Now weg!
Enschede
Sinds gisteren staat er als je naar Action Now (was 112) wilt kijken op je scherm de mededeling dat Ziggo dit niet meer doorgeeft.
Als je op de site van Ziggo kijkt naar welke zenders er in het pakket moeten zitten word Action Now ook niet meer genoemd.
Ik kan echter geen enkele mededeling op de site hierover vinden, of dit blijvend is en waarom.
Dit was de enigste zender met moderne films, de rest is meer uit de oude doos.
Heeft iemand hier nadere info over?
Ik ben echt teleurgesteld hierover.
 
Deventer
Ik kan er ook niks over vinden.
Zit lekker mijn programma bij elkaar te puzzelen zet hem op 112 en BOEM weg kanaal!!Angry

Ronduit belachelijk ik kan wel 10 zenders opnoemen die er eerst af hadden gekundSad

 
jojobib
En daar zijn ze wel snel mee de Boeven daar
 
Henk

Quote

Kabelboer Ziggo die verantwoordelijk is voor tv en radio doorgifte is gestopt met de doorgifte van de filmzender 'ActionNow !' via haar digitale pluspakket.

Volgens een medewerker van Ziggo is het contract tussen Ziggo en ActionNow stopgezet. Welke zender ActionNow gaat opvolgen is nog onduidelijk.

Vooralsnog is en blijft de zender wel te zien via de digitale schotel. Hiervoor is een abonnement nodig van Canal Digitaal.
 
Enschede
Dit staat bij Ziggo onder onderhoud en storingen.

Storing
Groepsstoring
sinds donderdag 13 november 17.27 uur
Op dit moment vind er geen doorgifte plaats van de digitale TV zender ActionNow! De doorgifte is stopgezet. Onze excuses voor het ongemak.

Mededeling
Er zijn geen mededelingen voor deze postcode.
Onderhoud
Afgeronde Werkzaamheden
van donderdag 13 november 08.00 uur tot donderdag 13 november 12.00 uur
ActionNow! zal worden stopgezet
 
Zippo
Hierbij een link naar de website van ActionNow!
http://www.actionnow.tv/

action-now-logo

Gewijzigd door Zippo op 16-11-2008 21:26
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deventer
Bedankt voor het opsturen van je vraag of klacht. Je stelt ons daarmee in de gelegenheid om onze diensten weer te verbeteren.


We zullen het zien of ze hun " diensten weer verbeteren"Frown
 
kees
Ronduit belachelijk dat ze dit zomaar zonder aankondiging doen.
Ik heb mijn ongenoegen al laten weten via het formulier.
Nu snap ik waarom Ziggo zo negatief in het nieuws komt.
Gewijzigd door kees op 19-11-2008 19:06
 
Enschede
Hebben jullie vandaag ook post gehad van Ziggo?
Zo'n A4 folder?
Staat de nieuwe zenderwijzer in.
Daar is Action al uit!
Wanneer zouden ze dat in druk gegeven hebben?
Vast niet pas afgelopen donderdag, dus het was gepland om Action te schrappen.
Staat ook in dat we meer zenders gaan krijgen volgend jaar, staat niet bij welke, zal mij benieuwen.
Ik wil gewoon Action Now TERUG!
 
Vincent van Kampen
Ik wil ook ActionNow terug! Het abo geld gaat zeker ook niet naar beneden? Dus verdient Zikko og meer geld met slechtere service. Net gebeld met de klachtenservice. Hebben ze een storing! Wie moet ik daarover bellen? Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Action Now weg!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Film1 lanceert op 1 okt. nieuw actiekanaal 'Film1 Action' Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 05-09-2008
Advertentie