obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
snelheid
fredben
425879694

Hoogeveen Grin
 
fredben
425882266

Z3 abbo ben tevreden.Wink
 
pierre1
425966406

Alles in een plus
 
harryd
ik heb abbo z3 van ziggo
kan iemand mij vertellen wanneer de snelheid verhoging komt..
gr harry
 
harryd
oke bedankt voor je antwoord
ik heb Z3 als abbo bij ziggo 47.95 euro
krijg ik ook een DOCSIS 3 ??
of is dat alleen voor het duurste abbo ??
gr harry
 
harryd
http://www.speedtest.net]427591952[/URL]

Z3 franeker 47.95 pm
 
Chrissie

Quote

fredben schreef:
425882266

Z3 abbo ben tevreden.Wink



Weet je het zeker Z3? Grin

Ik ook, maar mijn snelheid is beduidend lager. (wel een router en nog 2 pc's voor de jongens hieraan gesloten (die natuurlijk dag en nacht aanstaan)

427642485
 
Chrissie
opnieuw getest en nu niet op via de aangewezen server (A'dam) maar via Groningen.

Snelheid is nu wel hoger. Vreemd.

427654587

Ook een 2-tal andere servers (Dusseldorf en Brussel) geprobeerd, maar ook hier zijn dl-snelheden hoger dan de door speedtest.net voorgestelde server (A'dam) om te testen. Vreemd Sad
Gewijzigd door Chrissie op 11-03-2009 21:24
 
bigjoe
Geplande snelheidsverhogingen 2009 en 2010

zie http://tweakers.mobi/nieuws/57768
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
rrozema

Quote

Chrissie schreef:
opnieuw getest en nu niet op via de aangewezen server (A'dam) maar via Groningen.

Snelheid is nu wel hoger. Vreemd.

427654587

Ook een 2-tal andere servers (Dusseldorf en Brussel) geprobeerd, maar ook hier zijn dl-snelheden hoger dan de door speedtest.net voorgestelde server (A'dam) om te testen. Vreemd Sad


Ik zie niet wat hier vreemd aan is; je test met zo'n test site immers hoe snel je kunt downloaden vanaf een bepaalde server. Niet alleen het stukje van jouw internet verbinding maar de gehele verbinding is bepalend voor die downloadsnelheid. Als het erg druk is op die server in Amsterdam of op een bepaald deel van de route naar die server toe (of vice versa) dan zal de gemeten snelheid lager zijn dan die naar een server waar het niet zo druk is. Daarom moet je ook altijd de dichtstbijzijnde server gebruiken om te testen en dan nog moet je meerdere tests uitvoeren om een goed beeld te krijgen van jouw download snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie