obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo gaat klantenpanel leden interactieve TV laten testen !
Gigabyte
Ik heb mij hiervoor niet opgeven omdat ik een hoop functies niet kan testen, ik ben nog aan het wachten tot mijn beeldbuis tv het begeeft en ik kijk nu bijna alles al op mijn PC wat TV uitzendingen betreft.

De panelleden gaan tijdens een testperiode van 3 maanden het volgende uitproberen:

Cisco 8455DVB
• HD opnemen en terugkijken in de scherpste kwaliteit
• Dolby Digital 5.1 surround sound voor de optimale bioscoopbeleving
• Standaardkanalen ook naar HD upgescaled
• Live TV programma pauzeren en later verder kijken
• Met een druk op de knop uw favoriete TV serie of film opnemen
• Nooit meer programma's missen met het Programma Gemist pakket
• Honderden film en TV series in het TV-theek pakket


Ik ben benieuwd wie er wel in gaat op de aanbieding, en hoe het straks bevalt natuurlijk.
Gewijzigd door Gigabyte op 14-12-2008 14:12
 
Puma
Zo'n pilot is leuk en aardig, maar het zal niet vanaf dag één goed draaien!

Je zult continue last hebben van storingen etc. Het is echter wel gratis tijdens de pilot.

Maar dit beloofd wat! Interactieve TV van KPN werkt nu ook vlekkeloos. Ik kan het helaas niet krijgen.

Als Ziggo hiermee komt, dan ben ik zeker geïnteresseerd!
 
Gigabyte
Daarom stelde ze tijdens het onderzoek ook de volgende vraag:

Hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is het dat jij voor EUR 428,95 gebruik gaat maken van Interactieve Televisie van Ziggo?

Deze heb ik met zeer onwaarschijnlijk beandwoord. Smile
Ook al is het wel een mooie ontvanger, de prijs is wat pittig Frown
Gewijzigd door Gigabyte op 16-12-2008 19:23
 
Puma
Het is ook voor de wat enthousiaste techneut.

Ik zelf zou het wel voor over hebben, mits het aan mijn eisen voldoet!

Zo heb ik hier ook een Dreambox HD 8000 staan en die kost veel meer! Hij is echter elke dubbeltje waard!

Dat het niet in de prijsrange is van de gemiddelde gebruiker, dan moge duidelijk zijn!
 
DutchWilly
Dat ze eerst maar eens de klachten verhelpen.
Dat zou mooier wezen van ziggo!
Ik zit al van af Oktober met een half alles in 1 extra maar wel vol betalen,met de mededeling dat het volgend jaar Februari is opgelost!Cool
 
Puma
Het heeft geen nut om deze mensen weg te halen!
Dit zijn allemaal van ontwikkeling, ander doel, ander doelgroep!

 
genki

Zo'n pilot is leuk en aardig, maar het zal niet vanaf dag één goed draaien!

Je zult continue last hebben van storingen etc. Het is echter wel gratis tijdens de pilot.


testen hiervan lopen al meer dan een half jaar, dit worden de eerste testen met "gebruikers". Het is de toekomst en ze moeten wel dus ga er maar van uit dat het net zo soepel zal lopen als de andere dingen die ze aanbieden.

Werkt internet/telefonie/tv bagger? -> zal je in een spiraal van problemen blijven.

Werkt het perfect? -> misschien een paar uur geen tv ofzo.. maar over het algemeen perfect.


Als een ISP eenmaal problemen heeft bij je huis, blijf je over het algemeen een probleem geval. Vandaar dat statistisch gezien de meeste klanten van porviders tevreden zijn. Zijn altijd de zelfde mensen die gedwongen worden te klagen Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo gaat klantenpanel leden interactieve TV laten testen !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie